Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken hjerne vil du grave i? | Thorborgs Talkshow

Side 1 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

  Nu har jeg forsøgt at skrive en kommentar inden på "Hvilken hjerne vil du grave i?",
Men siden fejler med en "Syntax error" (IEploxerer 6.2 samt 7) Indifferent

Så har er mit indlæg:

---
Jeg syntes da er bl.a. Mikkel deMib (Svendsen) vil være en spændende person.

Nu har jeg selv talt med ham et par gange og han er klart en fyr med en masse guldkorn - ikke blot inden for søgemaskineoptimering. Han har lavet meget forskelligt igennem tiden og bl.a. også "opererer" uden for Danmark's grænser.

Så kan vi også få historien om hans "deMib" :-).

/Jesper Norbøll - MediaMouse

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Ja det er skide irriterende, det er en fejl i Community Server, som kun viser sig for Explorer brugere.
Jeg har sat en advarsel ind ny.
deMib skal selvfølgelig være med, så vidt jeg husker har han allerede sagt ja :-)
Men i morgen er det Rasmus Kristensen som jeg snakker PR med.

Dbh Martin

Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Krisestyring af virksomheder, der er mange som opleverer at svære tider men stadig er positive overfor deres forretning.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

> deMib skal selvfølgelig være med, så vidt jeg husker har han allerede sagt ja :-)

Det kan jeg faktisk ikke helt huske om jeg faktisk har - men i så fald får du da lige et "ja" her :)

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at høre en samtale med Morten Lund. Her er et par spørgsmål:

"Har du fået dannet dig et overblik over konsekvenserne ved den personlige konkurs, og isåfald, i hvilken grad er du nu hæmmet i at deltage i nye projekter?"

"Du har kaldt dig selv for egoistisk, bange og presset ifb. med Nyhedsavisens konkurs. Er det pengene, der steg dig til hovedet, og gjorde dig egoistisk, og hvorfor var du bange, og presset?"

"Hvad er dine fremtidsplaner....Kommer vi til at se dig som investor eller iværksætter igen inden længe, eller lægger konkursen og finanskrisen en dæmper for lysten og viljen?"

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Mikkel

Super, jeg mailer dig når jeg er klar :-)

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Stein Bagger! Cool haha

Ej, spøg til side. Synes det kunne være interessant at "grave" lidt i en person der har skabt et brand om sit eget navn. F.eks. folk som Dennis Knudsen, Ole Henriksen, Rene Friis, m.f.

Her kunne det bl.a. være spørgsmål om hvordan det er 'konstant' at skulle leve op til sit eget brand, hvordan det har påvirket dem at blive et ikon og hvilken betydning det har haft for deres virksomhed at være frontfigur der.

Dette område er jo også noget du selv kan snakke en del om - altså personlig branding, ved ikke hvor meget skønhedsprodukter lige er dig Wink

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 06:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin
Jeg ved ikke om det er muligt, men jeg synes, at det kunne være interessant om du kunne lave et talkshow med Klaus Riskjær (hvis ellers han kan låne en skype-forbindelse i fængslet :o) ).

Man kan jo mene om Riskjær hvad man vil, men røv i bukserne det har han sgu og han er efter min mening, om nogen, iværksætteren som har vist sine kvaliteter. Han har så måske trådt lidt udover kanten en gang imellem, men nok ikke med alt han har lavet.

Det jeg finder mest interessant med ham, det er at han både med Cybercity og Copy Gene har været i stand til at forudse markedets udvikling, længe før mange andre og at når han får en idé, så formår han på ganske kort tid at få selv store projekter igang og det er uanset om projektet kræver 100-vis af millioner kroner og hvis lige man ser bort fra hans oste-forretning, så lykkes det ham jo som regel at få succes med hans projekter.

 

En anden ting som er ret interessant er at lige meget hvor mange slag og økonomiske lussinger den mand får, ja så flyder han altid ovenpå igen, ret hurtigt.

Mange andre i hans bukser, ville sgu nok have svære psykiske mén efter alle de ”spark” han har fået, men jeg er 100% sikker på, at når han kommer ud af fængslet, så går der ikke lang tid før han har skabt sig en ny succesfuld forretning :o)

 

Han har så også, lidt lige som dig Martin, valgt at være en offentlig person der gerne træder frem og giver interview og ikke er bange for at sige sin mening offentligt og derfor får han måske også flere verbale lussinger end mange andre der lever en lidt mere tilbagetrukket tilværelse…

 

Sidst med ikke mindst, så sidder jeg lidt forundret, og måske især i disse tider, over at mange af de meget velhavende personer som har været fremme i medierne de sidste par år, nu for manges vedkommende bevæger sig på fallittens rand. Jeg mener, hvis man er god for flere hundrede millioner kroner, hvad får så disse mennesker til at satse alt hvad de ejer og har. Hvorfor sikrer de ikke dem selv og deres familier og f.eks. kun investerer 90% af deres likvider og øremærker de sidste 10% til at sikre familien. Når man én gang har levet et liv som nogle af disse mennesker gør, så er det jo ikke sjovt a skulle på bistandshjælp og man bliver jo nok ikke mere lykkelig af at eje 2 milliarder end 500 millioner.
Jeg ved godt at det her er deres iværksætter-gen der gør, at de ikke bare kan læne sig tilbage og nyde resten af livet og det er jo fint nok, men at man går fuldstændig på røven, efter at have ejet så store formuer som mange af dem vi kan læse om i aviserne for tiden, går over min forstand  :o)

I den forbindelse kunne interview med Hans Henrik Palm, Morten Lund eller Erik Damgaard også være interessant.

 

Hvad gør f.eks. Morten Lund for at komme videre nu?

 

Nå, det blev vist lidt langt, men her har du i hvert fald et par forslag fra mig.

 

Dbh
Jørgen

Fra Kolding
Tilmeldt 30. Jan 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Glæder mig til PR-indlæg. Kunne specielt godt tænke mig at høre Rasmus fortælle, hvordan PR på nettet adskiller sig fra den traditionelle PR.

Hvis man målretter sit pressearbejde til udvalgte online nyhedsmedier, hvad skal man så specifikt tage højde for? Hvilke strategier og værktøjer er effektive - og til hvad? Gode cases?

Lytter med i morgen ...

Mette :-)

Side 1 ud af 5 (50 indlæg)