Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hælp om internetbutik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Allesammen

Jeg er en gut på 23 år som gerne ville starte en internetbutik men har aldrig prøvet det før. jeg har tænkt lidt på at starte en butik men hi-fi udstyr eller en mobil butik som sælger telefoner tilbehør og abbonomenter hvis man kan få teleselskaberne med på iden. men jeg sider lidt fast og ved ikke hvilket selskab jeg skal vælge til at udviklee hjemme siden og om det er en godide at håbe ind i det nu når finanskrisen kræser på. Og hvordan man finder levendørene til varene ja jeg mangler lidt det hele.

Håber meget på at høre fra jer.

Mvh. Ali

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at søge lidt på amino, og du vil finde masser af tråde, der omhandler dine spørgsmål.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ali,

Hvis du vil starte en internetbutik, er det en god idé på forhånd at have tænkt nøje over, hvad der skal få kunderne til at vælge din butik, og hvordan du vil markedsføre dig selv.

Som forberedelse til at åbne en webshop, kan du med fordel bruge noget tid på at læse herinde - eller købe nogle af e-bøgerne på området. Der er flere i forskellige prisklasser, som kan være god læsning. F.eks. Brian Brandts "Webshop Hvordan" eller "E-værksætteren" (som jeg ikke lige kan huske forfatteren på).

Når du senere kommer så langt i processen, at du er sikker på, at du vil åbne en shop, kan du overveje at investere i Martin Thorborgs E-pusher, som bliver rost meget af dem, der har læst den. (men den koster så også noget mere end de førstnævnte bøger).

Fra Randers
Tilmeldt 15. Feb 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ali,

Jeg stod faktisk i samme situation som dig for et par år tilbage, og der fik jeg anbefalet Martin Bermann (mb@mbc-design.dk)  fra webbureauet www.mbc-design.dk , han er også aktiv her på amino, og jeg ved at han har hjulpet mange aminoer med at starte op.

Vi har brugt dem lige siden, lige fra opstart, til nye projekter.

Så jeg kan varmt anbefale dig at prøve og tage en snak med dem. For der ligger mange ting i det.

Man skal forberede sig godt og grundigt, og man kan ikke få gode råd nok.Smile og der kan jeg også anbefale dig at læse e-puser, som giver en, en masse gode fif.

Du må endelig hilse fra mig af, hvis du tager en snak med dem.

Held og lykke med dit projekt, det lyder meget spændende.

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Siden til hjemmeside løsninger er god den kan jeg godt bruge men hvad med levendør og sådan noget hvor finder man dem henne??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)