Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af produkts potentiale

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg vil gerne have lidt hudløs ærlig hjælp med at vurdere mit produkts potentiale.

Mit produkt er et software som kan konfigureres til enten at foretage en medarbejdertilfredsheds- eller kundetilfredshedsanalyse.

Fra en computer med mit software kan man konfigurere et eller flere spørgsmål til sine medarbejdere eller kunder. I konfigurationen opstilles svarmuligheder med Iconer (typisk smileys) . Spørgsmålene sendes til medarbejdernes computere og besvares med et museklik på smileyicon, med mulighed for at tilknytte en kommentar. Spørgsmålene er datostyret, så  ledes at man kan vælge at gentage spørgsmålene dagligt eller blot en enkelt gang. Dette giver mulighed for dagligt at følge trivslen blandt sine medarbejdere.

Når der skal sendes spørgsmål til kunder, da sendes spørgsmålene til en infostander med trykskærm. Denne løsning anvendes af butikker, kantiner, restauranter mv. Alle steder hvor der er fysisk tilstedeværelse af kunder.

Jeg har navngivet konceptet INSTANT RESPONSE, da man får en straks tilbagemelding på sine spørgsmål i modsætning til mange andre undersøgelser. Se evt min hjemmeside www.tm-soft.dk

Jeg er interesseret i at høre andres mening om:

1) Potentialet - er der et behov for et sådant produkt?

2) Hvis ja, hvad er mulighederne for at sælge hele konceptet/softwarerettigheden?

mvh Tom

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom

Du skal nok på en eller anden måde lave programmet, så medarbejderne kan svare anonymt, ellers vil de aldrig gå med til det.

Jeg tror især det kan være interessant i supermarkeder, der mangler man tit mulighed for at brokke sig lidt.

Mvh. Viggo Poulsen

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med Viggo.
Men jeg vil sige at et system hvor man skal trykke på smilyer...
Jeg har selv været udefor at få smidt sådan et skema i hovedet..
Jeg blevet irreteret fordi man ikke kunne udybe sig på den rette måde.
- og ja man har mulighed for at tilknytte kommentarer, men mener ikke det giver en rigtig udybelse da nok mange vil spring over at skulle udybe og egentlig gerne vil have det overstået.

Håber du kan bruge det.

Mathias

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Men jeg vil så sige at produktet er godt nok, at det kan gives ud til både kunderne, og medarbejderne.
jeg ville dog finde på en anden måde at lave selve skemaet på.

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm..........

Der findes mange firmaer der bruger den slags. Især til større virksomheder. Det svære er ikke skemaet, men at stille de rigtige spørgsmål og derefter tolke dem korrekt.

Som der er skrevet, så skal den slags være anonymt. Hvis du evt. samarejdede med een der har styr på den vigtigste del, nemilg spørgsmål/tolkning, så kunne det måske blive til en forretning ift. mindre virksomheder...... Det er vigtigt at det kan inddeles i forskellige områder, så man kan gruppere spørgsmål osv.

Mellem og store virksomheder er rigelig dækket ind, og de bruger formuer hvert år på den slags hos de etablerede firmaer på området.

Anyway.....det er bare min helt personlige mening ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom,

Det lyder spændende. For at få et ordentlig overblik mht. behovet for sådan et produkt, kunne du evt. indgå en dialog med en række virksomheder, forklarer dem dit koncepter, hvilke ting de kan være med til at løse for virksomheden. Så kan du jo evt. spørge ind til deres behov, måske får du noget helt nyt input du kan interegrere i din løsning, så ej at forglemme muligheden for et efterfølgende salg =)

Held og lykke med projektet!

Dbh Rasmus

Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Tak for gode input. Jeg vil bestemt tage nogle af anbefalingerne til efterretning

MVH Tom

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)