Køb et Amino Sponsorlink
Lohmann: Hej Aminoer Jeg søger engros forhandlere af smykker og elementer til smykkeproduktion? Jeg har været igennem dem som er i udbud via webshops, men synes deres priser er for høje? Håber i kan hjælpe mig? Dbh, Andreas Cleve www.fashionfactory.com
Hej Aminoer
Jeg søger engros forhandlere af smykker og elementer til smykkeproduktion? Jeg har været igennem dem som er i udbud via webshops, men synes deres priser er for høje?
Håber i kan hjælpe mig?
Dbh,
Andreas Cleve
www.fashionfactory.com
Hej Andreas,jeg kan tilbyde dig armbånd til en god indkøbspris - de koster normalt mellem 185 og 200kr. i butikkerne.
se dem på: http://nicklas.vserver.dk/ skriv evt en mail til mig med hvilke samt antal du ønsker en pris på.min mail kan ses på sitet.
Mvh. Nicklas
Hej Simon
Kan du maile mig dine kontakt info, jeg kunne være interesseret i nogle fif omkring cement. oa.
Jeg pendler lidt frem og tilbage Filippinerne så hvis der noget jeg kan hjælpe med herfra så send en mail.
Mvh
Martin Biil
martin@ithouse.com
www.ithouse.com el. dk
Hej Andreas,
Tag fat i Kim Ørnbo - han har eneretten på salg af Sevenlondon.com 's smykker i Danmark.Du kan fange ham på kim@sevenlondon.dk eller tlf. 31756088. Bare hils fra Christian fra JCI København.
God fornøjelse med projektet!
Med venlig hilsenChristian
Online Markedsføring og Social Media Marketing
Vi har lige åbnet for salg af smykker engros til butikker - se om det er noget for dig/jer
SoMo-Art © Danmark / Deco • Livsstil • Boligstil • Design • Online
Jeg kan skaffe alt hvad du skal bruge...
Kontakt mig evt på info@hardsteel.dk
Christian
Bemærk trådens alder, og at trådstarteren har slettet sin profil.Mvh. Rune.
Tilføj mig på Twitter, Facebook og Google+, eller min profil på Amino.
Hej godt nok et gammelt indlæg men
Prøv evt. jackie conway som jeg designer og trykker del for. pt sælger hun mest fairtrade produkter hun har været med til at starte pilgrim m.m ved en del om hvor og hvad :)
du kan fange hende igennem jambofairtrade.dk
Thomas
- hæfter - offsetrykkeri - tryksager -
i see :(
Hej!
Send mig en mail på Balum@live.dk eller soren.balum på skype.
har forskellige ting at byde på, som der er salg i, i danmark :-)