Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fodbold video klip på sin side? er dette muligt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at lave et online manager spil hvor det kunne være fedt at have alle mål og sammendrag fra ugens kampe fra Superligaen, La liga, Premier league og Champions league.

Det kan man selvfølgelig ikke BARE med alle de rettigheder.

Men tror i det ville være muligt at få en tv kanel med på ideen, så de måske fik et af  hovedsponsoraterne og jeg så tilgængæld fik deres videoer?

Håber i kan hjælpe mig.

På forhånd tak.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart er det min fornemmelse, at tv-stationerne er rigtigt karrige med deres fodbold-rettigheder.

Jeg tvivler desværre på, at du får nogen af dem med på at levere video-klip fra deres kampe. Især på en nystartet hjemmeside.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bliver nok ikke nemt - for ikke at sige umuligt.
Det vil kræve aftaler med alle de TV-stationer, der har rettigheder til de forskellige kampe.

Når TV-stationerne viser klip fra mange forskellige ligaer, betyder det ikke nødvendigvis, at de har rettighederne til alle kampene - og slet ikke til videresalg. Det er også derfor der ofte står "Billeder fra...." når man ser klip i Sportsudsendelserne.

Så alt i alt vil det kræve en stor pengepung og mange aftaler.

Men, når det er sagt, så skal man selvfølgelig ikke være så negativ Big Smile

Der sker jo ikke noget ved at kontakte nogle TV-stationer og høre om hvilke muligheder de ser - det kunne jo være meget tjekket hvis det lykkedes :-)

 

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tv-stationer, der har rettigheder til at vise fodbold, har eftehånden også selv managerspil kørende for de pågældende ligaer.

Spørgsmålet er om de på nogen måde er interesserede i på den den måde at støtte en "konkurrent".
Intet er umuligt, men det her bliver meget, meget svært tror jeg,

Du står i en bedre forhandlingssituation når dit projekt er færdigt, kørende og har 10.000 registrerede brugere.

- Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)