Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP! nystartet virksomhed - gode råd til at finde engros importører af smykke dele.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine,

Jeg har arbejdet i smykkebranchen som selvstændig i mange år - har været ude af branchen i 6 år , men har stadigvæk nogle kontakter. Skriv til mig på ki@cslogistics,dk og jeg kan hjælpe dig med leverandører fra Bali, Thailand, Kina, Tyskland, Spanien, Italien og Østrig. Nogle af de firmaer jeg kender handler i dag med mange i Danmark andre vil du evt kunne få eneforhandling på. For at råde og vejlede dig skal jeg vide om du ønsker færdig varer eller halvfabrikata.

Med venlig hilsen

Karsten

CS Logistics

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Tilmeldt 4. Dec 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kirsten!
Er du stadig selvstændig?

Peter

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg hedder Bente og du  kan skrive dit nummer til mig så vil jeg kontakte dig  , jeg har været i branchen i mange år og jeg tror altid man kan hjælpe og begge få noget ud af det .

venlig hilsen Bente

Tilmeldt 22. Oct 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine
Jeg har et temmelig stort varelager af smykke dele til fremstilling af smykker og et lige så stort varelager af færdiglavet smykker mest halskæder og armbånd , øreringe og fingerringe. Da jeg for nogen år siden har lukket min virksomhed ned er det hele til salg for en billig penge. Skriv hvis du vil se det eller tale om det. Jeg kan kontaktes på min mail som er
uks-sonne@mail.dk

Hilsen 4444kvid

Tilmeldt 19. Mar 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil gerne anbefale endnu et smykkegrossistwebsted, hvor du kan finde alle slags modesmykker og tilbehør. Nihaojewelry

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)