Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP! nystartet virksomhed - gode råd til at finde engros importører af smykke dele.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg håber der er nogen herinde der kan hjælpe mig!

Jeg er i proccessen i at opstarte ny virksomhed. Men jeg mangler desperat nogle leverandører af smykke dele, hvor der ikke er for mange mellemled. Jeg synes bare det er svært at finde frem til de rigtige leverandører på nettet?

Er der nogen der har nogle gode råd eller kender nogle steder der er gode at importere fra? Importøren behøver ikke nødvendigvis at være udenlandsk, men jeg kan kun finde leverandører som også sælger til private, og så bliver prisen på varerne for dyr.

Det drejer sig om smykkedele såsom creoler øreringe, kæder til halskæder osv. i ægte sterling sølv og forgyldt.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Vh Trine

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine

Jeg tror ikke, der er nogen, der vil henvise til, hvilke grossister de bruger. En af de ting, jeg bruger allermest tid på, er at finde leverandører, og jeg kunne ikke drømme om at fortælle mine konkurrenter, hvor jeg handler, eller til hvilke priser. Det betragter jeg som en vigtig forretningshemmelighed. Så mit bedste råd er: brug mange timer på nettet, og kontakt nogle af dem, du synes er interessante.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarerne, men trust me... jeg har brugt rigtig mange timer på nettet for at finde nogle, men synes det er svært at gennemskue det! Jeg skriver her ikke for at bede om at i skal oplyse jeres leverandører, men mere for at høre om der var nogen der ville være venlige og dele ud af tips til HVORDAN man vil kunne søge efter en leverandør!

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at finde gode leverandører, og der er mange spørgsmål. Men der er ingen anden vej end at prøve at kontakte dem, du synes kunne være interessante, og stille de spørgsmål du har. Det kunne være sprøgsmpl om minimumsordre, hvordan de sender, hvilke betalingsbetingelser osv. der er. Du kan også prøve at finde messer, der sægler den slags - SMAC i Paris ligger i februar, og de har masser af hobbyartikler, det kunne være en  mulighed. Der er også en messe i Køln en gang i marts, som måske kunne være interessant for dig. Hvis du ikke selv besøger messen kan en udstillerliste, som du oftest kan finde på hjemmesiderne hjælpe dig igang.

Lav en liste, over hvad du gerne vil have afklaret, og kontakt potentielle leverandører. Du skal være forberedt på, at det ikke er alle, der svarer dig, men det må man bare leve med. Når du kontakter dem, er det vigtigt, at du er præcis i dine spørgsmål, og hvis du taler med dem på messer skal du være helt klar på, hvor du ligger i markedet, hvor store ordrer du kan afgive osv. Du skal være forberedt op, at de tester din viden om markedet og de vil også vide noget om din forretning.

Og som en anden skrev: Google er din ven, og kan hjælpe dig med de første resultater, men du kan sagtens være nødt til følge mange links, før du kommer til noget, der er interessant for dig. Find også nogle interessante nyhedsbreve at abonnere på.

 

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine

Jeg kan fuldt ud tilslutte mig hvad Kirsten E skirver mht. Leverandører.

Det er normalt let at finde en leverandør, men at finde de gode leverandører kan tage dage, måneder eller endda år!

 

Noget tyder på at du ikke har brugt de rigtige ord i din søgning for jeg kunne uden problem finde flererleverandører.

Der er rigtigt mange muligheder for at finde leverandører, men det er ofte en god ide at spørge folk i branchen eller leverandører til brandchen I dit tilfælde vil . det kunne f.eks være leverandører af ædelmetal, der er jo deres kunder der forarbejder det.  eller firmaer der sælger udstyr til galvanisering, de sælger er normalt også guldbade til forgyldning ..... som bruges af dine leverandører.  leverandører af værktøj til guld og sølvsmede.

En anden banal mulighed som du åbenbart ikke har brugt er de gule sider  www.dgs. Søg på  f.eks Guld "artikler for"

Google er også en mulighed men her kan grossisterne være svære at finde hvis du ikke bruger de rigtige ord.  Brug ord som guld eller sølv kombineret med f.eks halvfabrikata eller grossist.

En anden og meget benyttet og super god mulighed er internationale fagmesser.

Ellers er der jo også  www.kompass.com

 

Mvh

Ravn

 

 

 

 

 

 

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kender du www.Vaiva.dk? De sælger både engros og til private, men det er et ret unikt tilbud de kan give, da de selv står for produktionen med eget kontor i Østen, så her sparer du et mellemled. Du kan evt. kigge forbi siden og sende dem en mail. Meget venlige og hjælpsomme mennesker. Smile

Mange hilsner

Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Tilmeldt 1. Aug 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

alibaba.com har alt, og der ikke er laver de til dig.

 

God tur.

 

dbh.

Anderloni

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Liebwald

Umiddelbart synes jeg wholesalere af smykker er lette at finde, men straks sværer når det skal være firmaer der virker troværdige og ikke nødvendigvis stamme fra østen - men hvis det udelukkende skal være dele til at fremstille smykker af, ved jeg ikke om jeg kan være behjælpelig - men skal det være færdiglavede smykker, er der eksempelvis:

Glitzy-jewels.co.uk

Parklaneonline.com

Hollywoodbodyjewelry.com

Adrianbuckley.com

Gallay.eu

Beautyqueenswholesale.com

og så videre :o)

 

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)