Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Medarbejder Intranet

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Vi er en el installations virksomhed, med et antal medarbejdere, som løbende modtager forskellig information. Denne information er p.t. i papir format, som afleveres i en medarbejder skuffe - en procedure, som vi gerne vil have gjort elektronisk i form af et medarbejder intranet...

Er der nogle gode forslag ?

Det vi søger er et stykke Internet baseret software, hvor der kan oprettes brugere, som har hver sit login. Ved login skal der være adgang til en række fælles informationer og en række personlige informationer. Der skal således være et administrations modul, hvor vi kan tilføje information og vedhæfte pdf dokumenter. Tilføjes en information eller et dokument til det fælles område, skal der sendes en auto mail her om, til alle brugere. Tilføjes en information eller et dokument til et personligt område, skal der sendes en auto mail til den enkelte bruger. Det vil være super fedt hvis brugerne også har mulighed for at tilføje kommentar til de enkelte informationer og dokumenter (ikke et krav).

Vi er åben for såvel en standard løsning, som at købe en kunde tilpasset løsning.

Fremtiden...

Det er meget vigtigt at det er et system der kan videre udvikles på, uden at der er begrænsninger i dette - her tænker jeg f.eks. registrering af tids- og materiale forbrug på en opgave udført hos en kunde, registrering af sygdom og andet fravær og meget mere...

Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Der findes et udemærket program/software som ikke koster ekstra udover en Microsoft Windows Server.

Dog skal du påregne en omkostning til timeforbrug for opsætning og konfiguration af programmet - primært pga. dine krav til hhv. et fælles og privat område. MEN det er ikke volsomt dyrt...(alt er relativt)...mit beste gæt er ca. 25000 dkr.

Du er velkommen til at kontakte mig på 21 95 41 41, hvis du vil høre mere om det. Jeg vil da advare dig om, at jeg repræsentere en leverandør af sådanne en løsning.

Venlig hilsen

Jesper

Fra Silkeborg
Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Tak for dit svar, men jeg søger en hosted løsning (ønsker ikke selv at opstille en server)...

Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Det bestemmer du selv, dermed sagt at dit krav om en hosted løsning kan imødekommes.

//Jesper

Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,


Det kan klares med et CMS system. Vi har en løsning på dette, hvor du kan netop de ting du beskriver.

Ideen er netop, at du logger ind med dit bruger log ind, og alt efter niveau kan du få adgang til forskellige oplysninger.

Du er velkommen til at kontakte mig for en uforpligtigende snak om mulighederne.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Vi har en del erfaring med at bygge intranet med henblik på løbende udvikling.

Hvis vi skal påtage os opgaven vil det nok blive noget dyrer end ovenstående løsning, tilgengæld kan vi så stort set udbygge intrannet stort set ubegrænset.

Har du lavet en kravsspecifikation?

Jeg kan desværre ikke sige noget på stående fod om hvad et evt. tilbud vil løbe op i. Her vil vi nok blive nød til at stikke hovederne sammen og få snakket lidt om hvilke konkrete krav der er til udformningen af systemet. Hvis du har mulighed for at komme et smut til Århus, så sætter jeg gerne en kande kaffe over og booker en programmør til et møde (uforpligtigende naturligvis).

Hvis du gerne vil vide lidt mere om os (kompetencer, erfaringer, etc.), inden du river en ½ dag ud af kalenderen, så kan vi tage en kort snak pr. tlf.

Jeg kan fanges på 40685707 eller du kan skrive dit tlf. nr. til psj@taketwo.dk gerne med et tidspunkt hvor jeg kan ringe dig op.

Mvh Peder

Fra Silkeborg
Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Det lyder interessant...

Kan du sige noget om pris og har du nogle refferencer eller screen dumps ?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Det ser ud til at vi har fundet en leverandør af Intranet, men tak til jer der har deltaget i denne tråd :-)

Tilmeldt 14. Aug 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Thomas

 

 Vi er også et el-firma med samme problem stilling, Vi har haft kontakt til flere forskellige leverandører på området dog uden at kunne finde det helt rigtige..

Hvilken løsning endte du op med ?

 

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder i hvert fald som en lille sag, den burde du kunne få lavet mange steder for en 2-4000 kr. max.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)