Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart?!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er!

Jeg synes selv jeg har fået en god idé til et website - jeg har bare ikke den store tekniske viden.

Projektet minder meget om trendsales.dk (blot et eksempel). Hvad kræver det at starte en sådan side op? Hvor meget kapital vil det kræve (ikke medregnet marketing)?og hvad vil I anbefale mig at gøre?

Håber at nogle af Jer med lidt mere viden end jeg selv kan svare  på mine spørgsmål, så jeg i det mindste går i den rigtige retning :-)

 

De bedste hilsner,

Casper Dahl

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er stort set umuligt at give dig konkrete råd uden at kende mere til projektet. Du skriver blot, at du ønsker noget i stil med Trendsales. Hvis du ønsker at udvikle et website som Trendsales fra bunden, håber jeg, du har et par millioner i baglommen til udviklere. De har trods alt brugt 6 år på sitet, og det var bestemt ikke uden grund, at de vandt e-handelsprisen i 2007 i kategorien innovation.

Kom med lidt flere detaljer... så kan vi give dig et mere detaljeret svar. ;)

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Tilmeldt 17. Jan 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Forstå mig ret, jeg ønsker ikke at skabe noget ala trendsales.dk. Det vil tage lang tid, stor kapital og ikke mindst held :-)

Det jeg har i tankerne er et online community hvor folk kan anbefale og diskutere diverse webshops, således at man nemmere find frem til den rette butik hvad angår pris, kvalitet og service. Ligeledes ønsker jeg at tilknytte en auktions funktion i stil med trendsales.dk.

Det er mit indtryk at der efterhånden er så mange websites der sælger produkter og service at det efterhånden kan være svært for den almene forbruger, at finde frem til den helt rette. Så et community hvori erfaringer og råd kan udveksles vil gøre dette lettere.

 

De bedste hilsner


Casper Dahl

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

trustpilot.dk med et åbent debatforum og en auktionsfunktion?

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Tilmeldt 17. Jan 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja. Den side jeg har i tankerne vægter  forbrugernes egne oplevelser, og disse deles så i debatforummet.

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke en dårlig idé. Kelkoo.dk et lignende koncept. Det er blot prissammenligning i stedet for auktion.

Et debatforum kan skabes relativt simpelt, eksempelvis via en tilpasset løsning baseret på phpbb eller vbulletin, men en ordentlig auktions- eller prissammenligningsfunktion kan sagtens blive dyr, når du ikke selv kan sørge for udviklingen. Det afhænger lidt af dine ønsker til teknikken. Hvis dit budget er meget begrænset, var det måske en idé for dig at lave en detaljeret projektbeskrivelse og derefter slå dig sammen med en udvikler, der ser potentiale i projektet. Det afhænger lidt af dit temperament. ;)

Men held og lykke med projektet.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Et auktionssystem der er til at betale og som i pricippet kan det samme som e-bay er www.phpprodbid.com. Samtidigt er det til at betale.

Henrik

Tilmeldt 17. Jan 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene!

 

Hvordan gør man med hosting? Har i nogle erfaringer med webhotels der vil være egende for et sådan website?

De bedste hilsner

Casper Dahl

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)