Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hurtig lån..? hvilken?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 21:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Hvor er DKs bedste hurtig lån.?? billigste!

altså 40-50000 på 10min :-)

Der er så mange men de er svære at gemmenskue....

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg tro du kan finde svar på, på http://www.mybanker.dk

Jeg formoder at du har prøvet lykken i din bank uden held, siden det er et hurtig-lån du er på jagt efter.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 22:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Banken vile være det bedste for de fleste ja.

Jeg mangler nu ikke, men har før haft tænkt på det :-)

 

Fra Århus C
Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Hej Siranee,

Hvis du stadig er på udkig efter hurtige kvik- minilån, så kan du få lidt inspiration på sitet her;

www.letshelp.dk - der er en sammenligning over forskellige udbydere.

Det er et svært marked at gennemskue. Men som de andre nævner,

er det altid billigere at låne i banken eller simpelthen bare spare op :-)

VH Nikolai

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

NikolaiBrink:
www.letshelp.dk - der er en sammenligning over forskellige udbydere.

Nu har du et par gange anbefalet sitet. Ved du hvem der driver det? - Det kunne være interessant at vide, hvorfor man anbefaler et lån med en ÅOP på næsten 50%.

NikolaiBrink:
Det er et svært marked at gennemskue.

Næææhhh... Det er faktisk ret næmt. HUSK at renten er fløjtende ligegyldig (for andet end dit fradrag, og at det ikke er ret meget være mere). Det eneste du reelt skal være opmærksom på er ÅOP... Og her ligger RIGTIG mange kviklån på 30-50%.... Og flere på langt over 100% !!!

NikolaiBrink:
er det altid billigere at låne i banken eller simpelthen bare spare op :-)

Enig, kviklån er MEGET sjældent løsningen på noget som helst.

HVIS du står og lige mangler penge i 3 uger, så kan du bare bruge et kviklån. Fortryde det inden for 14 dage, og så bruge 14 dage på at betale dem pengene tilbage. - Der er fortrydelsesret på kviklån! ;-)

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 22:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:
Nu har du et par gange anbefalet sitet. Ved du hvem der driver det? - Det kunne være interessant at vide, hvorfor man anbefaler et lån med en ÅOP på næsten 50%.

Det er jo ikke svært at gætte - og jf. DK-Hostmaster er det jo ham selv som ejer sitet ;-)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Marwe:

Carsten Kvist:
Nu har du et par gange anbefalet sitet. Ved du hvem der driver det? - Det kunne være interessant at vide, hvorfor man anbefaler et lån med en ÅOP på næsten 50%.

Det er jo ikke svært at gætte - og jf. DK-Hostmaster er det jo ham selv som ejer sitet ;-)

Hmm... SÅ kvik var jeg jo ikke lige.

Nå, men mon så ikke han fortæller hvorfor sitet anbefaler et specifikt lån med en ÅOP på op til 46,36% ? - Det er dog en del!

Tilmeldt 29. May 15
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 22:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:
Nå, men mon så ikke han fortæller hvorfor sitet anbefaler et specifikt lån med en ÅOP på op til 46,36% ? - Det er dog en del!

Nu er der tale om en affiliatehjemmeside, så mon ikke indehaverens anbefaling er påvirket en smule af hvilke låneudbydere der betaler bedst.

Jeg tror iøvrigt ikke du skal tilskrive hans indlæg som mere end lidt linkbuilding i en gammel tråd.

Smile

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

moneda:

Nu er der tale om en affiliatehjemmeside, så mon ikke indehaverens anbefaling er påvirket en smule af hvilke låneudbydere der betaler bedst.

Jeg tror ikke du skal tilskrive hans indlæg som mere end lidt linkbuilding i en gammel tråd.

Hmmm... Så altså anbefalinger og stjerner er ikke de bit værd der er brugt på at lave dem?

Hvad er sitet så værd? - For folk der søger information om lån er det vel så ikke noget værd, ja faktisk skadeligt.

Interessant måde at drive forretning på. 

Nu er han så CEO i 'Rebel Marketing' - Mon den måde at drive forretning på generelt gennemsyre foretagenerne?

Fra Århus C
Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten,

Stjernerne og anbefalingen er grundet forskellige betingelser i de forskellige lån. Men som jeg også beskriver længere nede på siden, skal man læse betingelserne godt igennem inden man optager et lån hos fx én af de udbydere jeg lister op.

Jeg er helt enig i at en ÅOP på 46,36% er rigtig meget, men nogle af lånene har jo ÅOP helt op til 2000% - det er helt ude i hampen.

Som Moneda siger, er mit site affiliate, men beslutningen om et givent lån, er helt op til forbrugeren selv.

Jeg vil altid være tale for at snakke med egen bank, men skal man af den ene eller anden grund have et hurtigt lån, syntes jeg et overblik er rart. Generelt noget du finder på Google med en enkelt søgning... 

Og Rebel Marketing har intet med affiliate at gøre - der arbejdes der med sociale video medier :-)

Ha' en god aften...

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)