Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tag din webshop med på seminar!

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

I den kontorbygning hvor vi holder til kan du få konferencelokale med plads til op til 100 personer til en billig penge.

www.stjerneskibet.dk tag et kig og hvis du sender en mail til Per Hein som er den daglige leder så kan du jo hilse fra mig :)

Stjerneskibet ligger ca. 5 minutters taxa kørsel fra banegården i Odense.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Boysen:

Yep, det er muligt. Jeg lader den stå åben en uge mere.....leder stadg efter lokaler

Hvis det stadig er muligt at tilmelde sig, er jeg også meget interesseret.

Grunden til at jeg ikke meldte mig til det første seminar var,
at jeg ikke var sikker på, om jeg kunne nå at blive færdig med min webshop.

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ih altså - denne tråd er bare for sjov. Først ville vi alle, så ville vi ikke pga. det ene og det andet, og nu har vi alle fået dårlig samvittighed, så nu gør vi alle en indsats for at mødes - smiler virkelig bredt Big Smile

Nå, men selv om jeg nu skal til at køre til Kolding, i stedet for at blive i min dejlige hjemby, så kommer jeg selvfølgelig Smile

Men jeg tror stadig ikke at lokalepriserne kan findes billigere andre steder, vel Kenneth? Glæder mig til at ses med jer.

Kh Trine

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Her havde jeg skrevet at jeg kunne skaffe flotte lokaler gratis og at jeg gerne ville deltage. Men er nødt til at trække tilmelding osv. tilbage da jeg opdatede en direkte konkurrent i tråden desværre.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg må indrømme at jeg har måtte ligge det lidt på hylden igen. Selvom jeg har det helt fint med 6 deltagere manglededer ganske enkelt opbakning.

Med de få der har været, har det ikke været muligt at samle et hold, da nogle havde krav til tidspunktet og andre havde forbehold for hvilke shops der skulle med.
Jeg er stadig tosset med ideen, men har nu valgt at fokusere på noget mere positivit.

Derfor kan vi sagtens være en række shops der gennemfører det enten irl eller mødes "online".

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er godt nok ked af jeg ikke har set denne tråd noget før - Uanset konkurrenter - Jeg vil da gerne være med. Det er virkelig et fedt initiativ. Man kan jo også lære af ens konkurrenter, og det bedste er da, hvertfald et eller andet sted, at man kan forliges med sine konkurrenter.

Jeg har fået utroligt ros fra mine konkurrenter, som har set min shop, og vi har da haft snakke om lidt af hvert - for et eller andet sted, gælder det jo om at skille sig ud. Konkurrent eller ej.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Som sagt kan vi godt ligge det her i Aalborg- Vi kan skaffe lokalerne, og du kan godt få lov at overnatte.

 - Vi har mulighederne og er ikke kede af at der kunne være en konkurrent.

Hvis folk er SÅ interesserede kan det jo delegeres ud ikke Big Smile du behøver ikke stå med hele læsset.

 

Bare en lille opfordring herfra Nordjylland

 

 

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har heller ikke set denne tråd før nu, men bliver det til noget, er jeg med på alt vest for storebælt, og kommer der konkurrenter, stikker jeg heller ikke halen mellem benene af den grund.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

Ja, jeg må blankt indrømme at jeg ikke bare sådan giver op :=), så jeg har videreudviklet lidt på ideen og håber i vil være med på dette arrangement.

http://www.amino.dk/forums/p/61307/374372.aspx#374372

Første møde bliver hos mig i Gørding, næste møde aftales.

Men vi er en stor flok mennesker der dagligt arbejder med webshops, og vi er da ganske enkelt for kedelige hvis vi ikke bruger de kæmpe resourcer vi hver især har.

Glæder mig til at hører fra Jer.

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)