Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tag din webshop med på seminar!

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Det er en skam at arrangementet blev aflyst Sad

Måske skulle nogle af os der var tilmeldt eller andre lave en "workshop" alligevel, hvor vi deles ind i grupper og giver feedback m.m. og holder det som et slags "telefonmøde" eller hvor vi forbereder os og aftaler et tidspunkt hvor vi holder det online . . . eller noget i den stil.

Mulighederne er mange, så vi skal måske gå i tænkebox Wink

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Så eneste mulighed er at tage toget kl. 05:52, være i skole kl. 08:20 og være hjemme kl. 19 når klokken har ringet kl 16. Altså 5-6 timers transport i tog hver eneste dag.

Sådan har jeg gjort i 1½ år nu og jeg fortsætter gerne. For indvendig har jeg en passion om at ændre min fremtid til noget bedre end det der ellers var lagt op til. Så kan det godt være at finanskrisen startede hos mig i 2006 og at det tære rigtig meget på familien med så meget transport, men forståelsen er der og jeg skal nok nå målet.

Det var blot min korte lille historie, jeg kan fortælle 10 mere, som stammer fra min medstuderende der er kommet herop fra Afrika og må arbejde 4 timer hver nat for at kunne betale skolen.

 

Embarrassed  Naj hvor flovt at vi brokker os - jeg har endda fundet et rigtigt billigt og godt overnatnings sted ved Odense, så hva var min undskyldning da det kom til stykket.

Jeg er ked af at jeg ikke fik mig meldt til og vi så kunne have fundet ud af noget samkørsel. 

Hvis du en anden gang kommer i tanker om at lave sådan et arrangement kan du godt regne med mig

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Der skal sgu mere til at vælte mine ideer og jeg giver ikke op. Indtil videre er vi ihvertfald 5-6 der meget gerne vil mødes, og det skal jo fremhæves at en gruppe er nok til at det bliver en succes. Derfor har jeg besluttet mig for at afholde det, bare i mindre målestok.

Dato forbliver den samme, og det samme gør resten af konceptet. Dog vil jeg gerne ændre ved placeringen, der i stedet bliver i Kolding (trekantsområdet) så jeg håber der er nogle aminoer derude der kan hjælpe med små lokaler til dagen.

Så har du lokaler i Kolding (eller trekantsområdet) så skynd dig at skriv

Og meld Jer til på info@sikkerhedseksperten.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Boysen:

Hej Alle

Der skal sgu mere til at vælte mine ideer og jeg giver ikke op. Indtil videre er vi ihvertfald 5-6 der meget gerne vil mødes, og det skal jo fremhæves at en gruppe er nok til at det bliver en succes. Derfor har jeg besluttet mig for at afholde det, bare i mindre målestok.

Dato forbliver den samme, og det samme gør resten af konceptet. Dog vil jeg gerne ændre ved placeringen, der i stedet bliver i Kolding (trekantsområdet) så jeg håber der er nogle aminoer derude der kan hjælpe med små lokaler til dagen.

Så har du lokaler i Kolding (eller trekantsområdet) så skynd dig at skriv

Og meld Jer til på info@sikkerhedseksperten.dk

Godt Boysen!

Jeg har gode kontakter i Kolding og har allerede forespurgt på lokaler. Det bliver helt sikkert ikke noget problem!

Mvh

Jesper

 

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Jesper!, Flot

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil godt bidrage lidt. Jeg overvejede meget kraftigt at tilmelde mig, men valgte ikke at gøre det af to årsager:

  • Transporttid (fra Aalborg): Der vil være ca. 10 timers transporttid og selvom jeg ville kunne arbejde i toget, så er min erfaring, at tog-arbejde kun er 30% effektivt. Så jeg vurderde, at jeg på de 10 timer ville kunne få lavet mere på min shop. Dertil kom, at jeg enten skulle tage afsted kl. 00.10 om natten og ankomme 5.45 til Svendborg eller komme aftenen inden og overnatte på hotel, hvis jeg skulle være der allerede 8.30
  • Hvad skal der ske? Jeg synes, at programmet var alt for tyndt. Udover at andre skulle snakke om min webshop, så vidste jeg ikke rigtigt, hvad der skulle ske.

Havde det været i Odense havde jeg overvejet det. Jeg pendler selv 160 km dagligt, og jeg ved da godt, at der er andre, der pendler endnu længere. Men det ændrer jo ikke på det faktum, at jeg skal lave en cost-benefit-analyse af, om jeg tror, jeg kan få lavet mere ved at blive hjemme.

Havde programmet været mere tillokkende, så havde jeg set stort på transporttiden og taget afsted, men de to i kombination gjorde, at jeg ikke tilmeldte mig.

En anden ting, der kan virke tillokkende er, hvis andre melder ud, at de kommer. Hvis det er folk, som man føler, man kan lære meget af, så er det jo også en motivations-faktor.

Og så må jeg da indrømme, at jeg hellere havde set Fredericia eller Vejle, da jeg føler, at de ligger mere i transportvenlig afstand.

Alt i alt synes jeg, at det er et godt initiativ, men med start kl. 8.30 bliver det simpelthen for besværligt at komme fra Aalborg (og ved godt, at alt ikke skal planlægges efter at folk bor i Aalborg, så jeg be'r ikke om særbehandling). Ellers havde jeg givet det seriøse overvejelser igen.

Men jeg er slet ikke afvisende overfor projektet.

Håber, I får en rigtig god og udbytterig dag.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Jeg vil bare høre om det er i orden at jeg melder 2 til fra samme webshop - min mand vil gerne med Big Smile - vi betaler selvfølgelig også for 2

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette

  Jamen det er der intet problem i, dog skal jeg lige sikre mig at vi blive 2 grupper, så vi ikke skal sidde i samme gruppe og give feedback på samme shop 2 gange

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Vil lige høre om det er for sent at tilmelde sig det nye mindre seminar?

Syntes lige som andre har givet udtryk for, at det lå for langt væk, men hvis det ligger i Kolding, vil jeg gerne være med.

Mvh
Jean

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Yep, det er muligt. Jeg lader den stå åben en uge mere.....leder stadg efter lokaler

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)