Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tag din webshop med på seminar!

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære webshop ejere.

Kort før jul smed jeg en ide ud i forummet omkring en fælles arbejdsdag for dem der ejer en shop. Da det blev taget godt imod er jeg nu kommet frem til et resultatet som jeg da vil dele med Jer her.

Du kan læse om arrangementet her: www.sikkerhedseksperten.dk/seminar.pdf

Dato/sted: Den. 18 April kr. 8:30 i Svendborg. Hvor Trine fra www.umas.dk har været så behjælpelig med lokaler.

For lige at gøre det klart, så er prisen udregnet efter indtægter - udgifter = 0 kr.

Programmet er ikke mere "stramt" end at jeg meget gerne vil have feedback og at vi sammen kan ændre på det. Har selv siddet med det, så er meget åben for andre ideer. Rammen for arrangementet kan ikke ændres, men det kan indholdet selvfølgelig. 

Som du nok kan se på mangler jeg et par stykker til at komme med et indlæg af 15-20 min. dette kan være alt lige fra erfaringer, viden eller hvad du ønsker, det er en god mulighed for at profilere sin virksomhed over for 50 webshop ejere. 

Husk at tilmelde dig med link til shop og besked om jeg også skal reservere et bord til dig.

Glæder mig til din tilmelding, og ikke mindst at møde dig den 18 April.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Det lyder spændende Smile - super initiativ !

Jeg har tilmeldt mig på din shop.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoes

Kan afsløre af der stadig er flere pladser! :)

Så skynd dig at tilmelde dig

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Jeg synes det lyder vanvittigt spændende, men jeg har jo ikke nogen webshop  -"kun" et community Sad

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Da tilmeldingerne desværre er udeblevet er jeg nødsaget til at aflyse arrangementet.

Jeg sletter i dag de indbetalinger der er foretaget.

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Det er jeg dælme ked af at høre, det er ellers en rigtig god ide

Men hvorfor tror du tilmeldingerne udeblev? Er det mon fordi mange webshops-ejere er bange for at deres "konkurrenter" får noget at vide om deres forretning? De synes jeg at jeg har hørt før

Ærgeligt, ærgeligt og atter ærgeligt

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgit

Tror (uden at vide det) at det er en blanding af afstanden og manglende markedsføring. Tror ikke at tankerne om "konkurrenterne" har været en del af forklaringen. Men igen jeg ved det ikke, da der ikke rigtig er kommet noget feedback.

På den anden side kræver det at man er åben overfor at lave ændringer i sin shop, og sidder man derhjemme og mener man har verdens bedste shop.....og det er bedst at blive siddende på "guldet", jaså forstår jeg godt folk ikke kommer.

Jeg overvejer dog at lave et eller andet til et amino arrangement i stedet, men nu må vi se. Jeg vil ihvertfald gerne have 5-6 andre aminos til at gennemgå min shop og æde af deres råd og erfaringer.

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgit og Kenneth.

Af gode grunde kender jeg ikke grunden til de manglende tilmeldinger

Men uanset, at jeg nu står til verbal klø af Trine Angry, så er 2 x 300 km og 2 x 3 timer på landevejen,  bestemt ikke tillokkende for mig, næsten uanset formålet. Selvom det er et utrolig spændende arrangement, som på mange måder kun kan blive lærerrig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Men uanset, at jeg nu står til verbal klø af Trine Angry, så er 2 x 300 km og 2 x 3 timer på landevejen,  bestemt ikke tillokkende for mig, næsten uanset formålet. Selvom det er et utrolig spændende arrangement, som på mange måder kun kan blive lærerrig

 

 

Jeg ville også utrolig gerne være kommet men afstanden gjorde at jeg ikke tilmeldte mig Sad desværre

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

ShopNord.dk - Knud:

Men uanset, at jeg nu står til verbal klø af Trine Angry, så er 2 x 300 km og 2 x 3 timer på landevejen,  bestemt ikke tillokkende for mig, næsten uanset formålet. Selvom det er et utrolig spændende arrangement, som på mange måder kun kan blive lærerrig.

Måske handler det mere om, at jeg ikke har fået givet budskabet ordentligt videre om hvad outcome af arrangementet egentlig er. For det har aldrig været meningen at lave et arrangement "rundt om" hjørnet. Nej ideen har været at arrangementet har skulle sælge afstanden i sig selv. Altså at jeg ikke skal overbevise folk om at det er værd at kører efter.

Jeg kan så fortælle at de 6 tilmeldte der var med, kom fra HELE landet.

Når det så er sagt, er vi selvfølgelig forskellige og der er forskellige ting vi lærer af OG motiveres af. Personligt kan jeg kun undre mig over at folk ikke gider sidde i en bil 6 timer for at komme til et fantastisk arrangement. Men det er mig og jeg har da forståelse for at andre vælger anderledes end jeg selv. Men mon ikke vi alle har et eller andet vi gerne køre 6 timer i bil for.

Her en lille historie fra det virkelige liv:

I 2006 fik jeg uheldigvis ødelagt min skulder mens jeg kørte ambulance på jobbet som redder. Efterfølgende kan man så stå en en dårlig skulder og sige pænt goddag til kommunen. For der er ingen job når man har sådan en mærkelig skulder som jeg og med kun en redder uddannelse ingen administrative jobs at få.

Min passion for at hjælpe og sikkerhed har dog ikke ændret sig og derfor ønsker jeg at tage uddannelsen som bygningskonstruktør (med henblik på brandteknisk rådgivning) der desværre kun gennemføres i Horsens....130 km. fra min bopæl.

Bil er der ikke råd til da man pludselig er gået fra 28000 kr. til sygedagpenge.

Så eneste mulighed er at tage toget kl. 05:52, være i skole kl. 08:20 og være hjemme kl. 19 når klokken har ringet kl 16. Altså 5-6 timers transport i tog hver eneste dag.

Sådan har jeg gjort i 1½ år nu og jeg fortsætter gerne. For indvendig har jeg en passion om at ændre min fremtid til noget bedre end det der ellers var lagt op til. Så kan det godt være at finanskrisen startede hos mig i 2006 og at det tære rigtig meget på familien med så meget transport, men forståelsen er der og jeg skal nok nå målet.

Så nej, at man ikke kan sidde 6 timer i en bil undre mig.

Det var blot min korte lille historie, jeg kan fortælle 10 mere, som stammer fra min medstuderende der er kommet herop fra Afrika og må arbejde 4 timer hver nat for at kunne betale skolen.

Overstående er ikke en kritik af de der vælger ikke at deltage i arrangementet pga. afstanden. Det er mere en begrundelse for at jeg placere det i Svendborg og ikke rundt om hjørnet. Jeg ønsker at de der kommer til arrangementet invisterer mere end blot 299 kr. til mad og leje

 

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)