Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor sælger man bedst en andelslejlighed?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er vist et hårdt marked, men jeg er nu også parat til at knokle hårdt for at få den solgt i en fart.

Må de gode andelsboligsalgsguder være med os begge Stick out tongue

I øvrigt kommer gode ting til gode mennesker, så nu må vi se hvor gode vi har været, og om det gode så er at få solgt vores andelslejligheder...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 4. Nov 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt en andelslejlighed for knapt et år siden. Den fandt jeg via en annonce i en lokalavis, som sælger selv havde indrykket. Jeg lagde især mærke til, at den var faldet meget i pris i forhold til vurderingen. Derefter så jeg den beskrevet i en annonce i Den Blå Avis (www.dba.dk). Sælger viste selv lejligheden frem og fortalte om alt det, han og hans familie havde været glade for, da de boede i lejligheden. Da jeg først var meget i tvivl, ringede han til mig flere gange og endte med at give et yderligere prisnedslag, som betød at jeg slog til.

Så i dette tilfælde gav det resultat, at han selv stod for salget. Det tror jeg godt kan betale sig, hvis du er indstillet på at gøre et stykke salgsarbejde og ikke skal have et hurtigt salg igennem. Find ud af, hvilke aviser og medier, dine potentielle købere bruger. Følg tæt op på købere, som henvender sig.

Karenlise

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Psst Janno - gør dig selv en tjeneste og copy/paste alle dine tekster ind i word og kør en stavekontrol. Wink

Held og lykke med salget.

Flemming

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karenlise

Tak for dit input.
Den med aviserne vil jeg lige overveje, for jeg er rimeligt overbevist om at jeg via nettet har evnerne til at få lejligheden vist frem for rigtigt mange øjne, både med siden selv, og på de forskellige annoncemedier der er online.

Men den med at følge tæt op på dem der viser interesse er helt klart en god ting, bare man kan gøre det uden at folk føler det er anmassende eller de synes man virker lidt for ivrig.

At tale godt for stedet er ikke så svært for det er en rigtigt god ejendom, og jeg har været glad for at bo her så det håber jeg skinner igennem når der kommer nogen for at se den.
Jeg tror også jeg skal investere i noget færdig bollemix, så jeg kan skabe duften af hjemmebag når den skal vises frem, alle kneb gælder jo.. sålænge de ikk er ulovlige eller dybt amoralske.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming

Det er klaret, det gik vidst en smule for stærkt med at få det hele klar Wink

Og tak!

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)