Hvorledes kan man agere på en forsendelse som ikke når frem men returneres
Tilmeldt 15. Nov 07
mowee
Skrevet
10-01-2009 kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Som nævnte i ovenstående titel vil jeg gerne vide hvorledes man skal agere når en forsendelse ikke er nået frem til kunden fordi postdk finder vedkommende "Ubekendt på adressen"
Har vi ret til at beholde gebyret for levering og håndtering? - eller hvorledes?
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Rommy
Fra
Artik
Skrevet
10-01-2009 kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg plejer at kontakte kunden først.
Har tit og ofte fået pakker tilbage med "Ubekendt på adressen" hvor der faktisk er en Post Danmark fejl.
Er dette tilfældet bliver pakken til kunden afsende ASAP, og Post Danmark kommer til at betale fragten.
Er det kundens fejl skal det være en vurderingssag. Din risiko er at kunden synes det er uretfærdigt, og ikke vil handle hos dig igen.
Sender du pakken på trods af kundens stavefejl, vil du sikkert score dig en fremtidig kunde.
Svar
Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster , hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.
Tilmeldt 15. Nov 07
mowee
Skrevet
10-01-2009 kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Nævner man bare til postdk at kunden faktisk HAR adresse der eller hvorledes får man dem til at betale?
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Rommy
Fra
Artik
Skrevet
10-01-2009 kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Du foretager bare reklamationen online under "Kontakt os" mener jeg det er.
Så tager behandlingstiden nogle gange op til en måned. Men jeg har da endnu ikke haft problemer med at få pengene tilbage.
Svar
Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster , hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.