Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket mad mangler der i Aalborg?

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Super spændende med en fast-food mexico resturent eller hvad det ender med :)

Hvis jeg var dig ville jeg undersøge hvad forskellen på succes og fiasko er i Aalborg. To gode eksempler er:

Elikas Pizza på Borgergade har altid kunder i butikken i modsætning til Simpsons Pizza, som kun ligger få meter derfra. De har samme location og priser og produkter. Der er bare en anden atmosfære ved Elikas.

Eller fx. Ocean Lounge (tidligere Base Lounge) ved Gåsepigen, som er tom selv fredag og lørdag aften i modsætning til Cafe Visa, som er pakket selv mandag aften. Visa har skabt en masse kunder via events og omtale, selvom dens location er dårligere end fx Ocean Lounge.

Venligst Benjamin

Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror faktisk også at Cafe Visa er et rigtig godt eksempel på hvordan man skal gøre det i Aalborg! Det er et utrolig dejlig sted med god mad og betjening. Desuden er der gode pakeringsforhold hvilket jeg vægter højt. :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

køb en ladcykel og lav 3 forskellige supper og sælg...dejligt i dette kolde vejr

om sommeren skal der bare en kasse is og vand i cyklen

 

billig opstart og masser kunder (ihvertifald i kbh)

Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 1
Fra  Inge Louw Tranter Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil gerne støtte forslaget om indisk - med snart 5 sushi-steder i 9000 er markedet nok mættet der - tilgengæld kender jeg mange der går og sukker efter god, relativ autentisk indisk mad i Aalborg området ... og også meget gerne som take-away

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg selv fra aalborg, nærmere reberbansgade og du har ret i, at markedet er ved at være mættet, men så igen. Som så mange andre mangler der en mexikansk resturant. Selvom sushi er populært, er der slet ikke brug for så mange i Aalborg. 

Min kæreste og jeg har tit stået i en situation hvor vi godt kunne tænke os en taco eller en torillia, men ikke har kunne få det. 

Jeg synes du skal holde dig fra rådet om at lave noget sundt. Juice åbnede på reberbansgade og havde ikke vildt sucess. De fleste henvender sig til sandwich-barerne, da de også tilbyder billgt salat.

Glæder mig til at se hvad der bliver til. Hold os endeligt opdateret :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Takeaway med kvalitetsmad.

Her er hvad rykker i København pt.  http://www.cofoco.dk/lemarche.php  på Vesterbro har de mellem 400-500 serveringer pr. aften.

Simpelt koncept med to aftenmenuer den ene fast den ande variere hver uge.  Udover selve aftenmenuen kan man så tilkøbe forskelligt tilbehør f.eks kartoffel-rodfrugt pure, bønnesalat, almindelig salet, brød.  De har også desserter. og supper til forret hvis man måtte ønske det.

Mvh

Ravn

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Evt. indisk eller lignende. Synes generelt Aalborg er ret langt bagud mht. andet end pizza

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

mhermann:
Synes generelt Aalborg er ret langt bagud mht. andet end pizza

Men de ligger sgu da også i udkanten af Danmark så hvad havde du forventet ? 

Tilmeldt 7. Jan 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelFriis.com:

køb en ladcykel og lav 3 forskellige supper og sælg...dejligt i dette kolde vejr

om sommeren skal der bare en kasse is og vand i cyklen

billig opstart og masser kunder (ihvertifald i kbh)

Tak for de mange gode ideer - altid en fornøjelse at høre kompetente menneskers syn på tingene

Ideen med en "Suppe Cykel" har jeg faktisk også tænkt på og endda fundet en leverandør af cykel...

Men hvordan med tilladelser - hvad skal jeg bruge??? Har kigget lidt omkring på nettet, men den danske stat er jo ikke ligefrem super skarpe i at skære tingene ud i pap så man kan finde noget...

På forhånd tak:D

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Støtter ideen om en kanon god mexicana takeaway bix i Aalborg, må gerne bringe ud.. Og skal være good value for money, store potioner for maks 39 kr... som en pizza i Aalborg midtby:)

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)