Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket mad mangler der i Aalborg?

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 7. Jan 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg er en ung gut som går og fifler lidt med en plan til et nyt madkoncept til Aalborg - men hva mangler vi?

- Der er masser af pizzariaer

-Bogø & Nadia´s har monopol på sandwich + Subway snart åbner

-Sushi/Sushi har dækket fiskebehovet

... Og så er der alle de almindelige restauranter

Jeg tænker noget mexicansk, da vi vist ik har haft noget siden "Taco-house" lukkede? Ikke en vild mexikansk restaurant med sombreros & tequila ud over det hele jeg tænker på, mindre kan sagtens gøre det - noget hurtigt take away mener jeg der kunne være mest profit i.

Håber på jeres hjælp

Hilsen Jan

 

Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt. besøge de to mexicanske resturanter der er i kolding.

De har begge stor succes, og jeg spiser der også selv 6/10 jeg spiser ude.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jan

jeg bor selv i Aalborg og syntes ideen om en mexicansk "fast-food" restaurant lyder som en super fed ide!!

Du har nemlig fuldsændig ret i at Aalborg er oversvømmet at pizza-sandwich-burger barer, og det er ved at være for meget! Byen trænger helt sikkert til noget nyt og spændende, og det her gav mig et smil på læben og en ustyrlig lyst til en ordentlig god tortilla :D

Jeg vil følge spændt med i den forhåbentlige udvikling af ideen:)

God Weekend

Mvh Thomas Frederiksen

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

a, det var en skam Taco House lukkede ned (hvis ejer iøvrigt også hed Jan). Det var genialt. Men jeg vil så også sige, at behovet ikke nødvendigvist er dækket af Sushi/Sushi. De har meget travlt og er egentligt ikke markedsført så godt. Jeg eeeeeeeeeeeeelsker Sushi, så lidt konkurrence kunne da være godt - men man skal dælme vide hvad man har med at gøre når det kommer til Sushi ;)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har helt ret... ÉN sushi restaurent i en by med over 120.000 indbyggere er simpelthen ikke nok! ;) Som du siger er de ikke markedsført særlig godt. Og det er jo selvfølgelig fordi de ikke har "behov" for det... så start en sushi bar med lidt stører fremtidsplaner end den eksisterende, så tror jeg også der er gode muligheder:)

Dbh

Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man har prøvet at leve af take away mad i Aalborg i længere tid, så finder man hurtigt ud af, at der virkelig mangler noget Smile

Jeg er selv ret vild med dagens ret ideen fra Rice In. De har en ny ret hver dag, og man regner ikke med at det er alt for usundt. Problemet er så bare, at man ikke gider Thai mad hver dag. Så her vil det bedste alternativ være et sted, hvor man hver dag havde 3-4 forskellige daglige retter, hvor maden er lavet på friske råvarer og alle retterne så sunde, at man med ro i sind kunne leve af dem hver dag. Retterne kan så være indisk, mexacinsk, thai osv.

Alternativet er en indisk restaurant. I Aalborg har man ingen mulighed for at få rigtig indisk mad, og ved at det er så nyt i Aalborg, vil man kunne få en first-mover fordel. Jeg ved dog ikke, om der er marked for en indisk restaurant i Aalborg endnu, men fransk, italiensk, mexicansk osv. er der ihvertfald rigeligt af og allesammen set før. Ved desuden at indisk restauranter er meget populære i andre byer, så nok bare et spørgsmål om tid inden det også når til Aalborg.

Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu tilhører jeg måske nok et mindretal, men hvor i aalborg går man hen og spiser hvis man er diabetiker, vegetar, eller har andre specielle kostvaner, et sted, hvor man kunne spise efter f.eks. sout beach eller andre sundhedskomcepter ville glæde mange af mine ligesindede meget.

og det gør det ikke med en salatbar, de der findes er efterhånden så ens og keeedelige, noget nytænkning med vegtarretter, og gerne som buffet.

specielt lige nu efter nytår, vil mange jo gerne spise sundt, og taler vi om fast food, er det jo normalt lig med usundt, så en fast food forretning med sunde og ikke fedende produkter, det ville være rigtig nytænkning, og ja jeg bor tæt på aalborg, så jeg ville helt sikkert benytte det.

med venlig hilsen

lykke

Mvh Kronborg

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du vil kunne gå på en indisk restaurant. Der meget mindre fokus på "kød" i det indiske køkken. Der skal noget mere arbejde til for at blive "stor", når man spiser indisk Smile

 

Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg går ud fra at dit svar med mindre kød var til mig, nu drejer det sig jo ikke om mig, men hvilken mad der mangler i aalborg.

her mener jeg stadig at der mangler en restaurant der går ind for de nye trend, bl.a. smooties, juicer, råkost salater (ikke blot almindelig salatbar), sukkerfri produkter til diabetikere (uden aspartan) ja simpelthen sunde ting, samtidig ville jeg gerne kunne gå ind og drikke en god kop te, ikke pose te, men te der var lavet på teblade, ligesom nogen kræser om kaffebønner, kunne det være dejligt at nogen også gade kræse om teen.

der blev jo forespurgt hvad mangler man i aalborg, og jeg syntes man mangler en alternativ restaurant, der fokuserer på det sunde og friske

hilsen

lykke

Mvh Kronborg

 

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med en egentlig japansk restaurant? Jo vel, man kan få sushi men det japanske køkken rummer så meget mere end blot fisk og ris.

F.eks. er der en fantastisk stort udvalg af forskellige supper (Ramen) som er nemt, billigt, sundt, aldrig set før i danmark, kan varieres i det uendelige og er rigtig lækkert. Supper som fastfood virker rigtig godt i store dele af asien og jeg kan sagtens selv forstille mig at spise det jævnligt (hvis jeg får muligheden).

Mvh Peder

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)