Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminotastic 2009?

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanon! dejligt der er noget opbakning.

Hvis jeg skulle give et lille råd når i kommer længere i processen, så bør i definere hvilket niveau der bliver arbejdet i, i div workshops, f.eks. begynder, bruger eller ekspert niveau.

Kan huske på bla. seo Workshoppen var der nogle som knap nok viste hvad en title var og så var der dem som arbejde med det hverdag, det var ikke den bedste synergi.

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til Martin. Jeg synes, det er meget fint, hvis overordnede gode råd kommer her i tråden. Vi spørger selvfølgelig også Brian og Hans, som var ansvarlige sidst, men det er en god pointe, du har der.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Så vidt jeg husker, var der også en del som ønskede lidt mere konkret viden om det at køre en webshop.... måske en workshop eller foredragsholder indenfor den kategori ville være på sin plads..

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved da som iværksætter selv ville jeg sætte pris på folk med en Succes ehandelsside fortælle hvad for et produkt de bruger til deres webshop, hvad de ofre på Reklame, Seo, design etc og hvad man skal fokusere på. Har selv mine egne meninger om tingene men det er langt fra de rigtige.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil gerne byde ind med hjælp ved tilmelding og betaling. Jeg har webshop med alverdenskort :), så tag fat i mig.

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nicolai Lønne:

Birgit - Min-mave.dk:
Tja, man ved da aldrig - Tror du der er nogen der gider høre på mig? Huh?

Altså jeg sidder og lytter til dit og Thorborgs podcast lige nu og jeg er vist ikke den første :-)
Taget i betragtning at du som ganske almindelig dødelig - uden hverken pengetank i rykken eller eksisterende successer i bagagen som Thorborg - har banket et kæmpe forum op, så ved du noget som mange andre gerne ville kunne. Vi drømmer vel alle om at lave noget i samme succes-klasse :-)
Så ja, hvis du kunne lave et fagligt indlæg om hvordan du har lavet din succes så ville jeg gerne lytte.

Der er flere der har spurgt om jeg ikke vil holde foredrag - indenfor mange forskellige emner - så hvis jeg kan få lidt hjælp til hvad det "faglige" indlæg gerne må bestå af for at flest mulige får mest mulige ud af det, så vil jeg da gerne overveje at bruge jer som forsøgskaniner. Big Smile

Vi kan jo ligge tage en snak om det  Smile

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Super ide med endnu et Aminotastic - Nicolai, kan du ikke lige give mig et ring mandag på 26 81 81 28 så vi lige kan drøfte hvordan Amino bedst muligt kan hjælpe med de resurser vi nu engang har tilrådighed.

Med alt det arbejde som blev lagt i Aminotastic 2008 er det rigtigt ærgeligt, hvis arrangementet ikke som minimum løber rundt. Derfor må det være et must at deltagerne forudbetaler og at det sker via Onlinebetaling, så administrationen bliver minimal. Dermed er det også langt nemmere at styre hvad indtægter der er at gøre med. Vi skal ikke ud i at projektet giver underskud.

Kan se at der allerede her i tråden er sponsorer som vil støtte op. Med så mange businessfolk her på siten må det være muligt at få samlet en god håndfuld sponsorer som kan være med til at sikre den økonomiske del af eventen.

Nicolai

 

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi vil også gerne gå ind som sponsoere! ;)

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille update her:

Anette Sand, Christoffer Steenbeck, Casper Sigaard  og jeg selv havde et rigtig godt møde i går eftermiddages. Vi fik brainstormet rigtig mange gode ideer frem, herunder ide til hovedfordragsholder og mange andre spændende aktiviteter som vi nu arbejder videre med.

I første omgang arbejder vi på lokaler og ville gerne ind på Børsen. Vi har selv en mulig kontakt, men hvis der sidder en anden Amino derude som har guld-kontakten dertil så vi kan få det til en god pris, så sig til.

Vi får også brug for hjælp til andre ting senere, men vi skal nok skrive :-)
Mere info følger, men først når ideer er blevet til planer.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai - er det Børsbygningen I gerne vil ind på, Fondsbørsen eller Dagbladet Børsen i Møntergade?

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)