hejsa, jeg har haft egen børnetøjsbutik i 2 år, fysisk butik samt web shop. Den fysiske butik kører fint, men set i lyset af krisen ønsker jeg at fokuser endnu mere på min web shop end tidligere. Web shoppen kører også godt med ca 600-700 besøgende om dagen og mere end 10.000 mail adresser tilmeldt mit nyhedsbrev. jeg forhandler eksklusivt børnetøj i den dyre ende.
Jeg håber derfor at der er nogle af jer der vil give mig en masse feed back og kommentarer: ) :) En af de ting der falder mig selv mest i øjnene er kvaliteten af mange af billederne- ikke god. jeg arbejder på sagen og håber at få adgang til flere billeder fra mine leverandører, men derudover er jeg lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre for det er alt for dyrt at få andre til at ta billederne når udskiftningen af tøjet går så hurtigt (2-4 nye kollektioner om året). Derudover er jeg i tvivl om hvor let overskuelig siden er? vil det være en ide med logo på samtlige mærker (se under "tøjmærker") hvor de blot står listet op? er forsiden for kedelig (for meget tekst)? Burde jeg gøre den mere personlig med billede af den fysiske butik og evt mig selv og mine børn eller er det for meget? Andre gode ideer modtages med kyshånd:)
mvh anja kristensen, www.miniaturen.dk |
Hej Anja!
Det lyder som om du har godt styr på din shop, men derfor kan man jo altid lige kigge lidt kritisk på design/brugerflad og det har jeg så gjort, trods min ringe erfaring med egen shop!
Men....
1. Er der noget som alle godt kan lide, så er det nyheder og tilbud, så jo, se at få nogle store billeder på forsiden med nogle rigtige gode tilbud og nyheder med nogle lækre billeder.
2. Skær ned på teksten, folk gider alligevel ikke at læse, de vil se billeder, men brug en af dine undersider til at fortælle det med småt!
En ting som som jeg blev lidt forvirret over var da jeg gik ind og bestilte kunne jeg ikke komme tilbage da jeg havde fået vist kurven, det er lidt dumt hvis nu jeg vil "rive " mere ned af hylderne!
Bare nogle få råd fra en novice med en lille festshop...www.fest4all.dk
Brian
Fest4all.dk