Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside med børnetøj:)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa, jeg har haft egen børnetøjsbutik i 2 år, fysisk butik samt web shop. Den fysiske butik kører fint, men set i lyset af krisen ønsker jeg at fokuser endnu mere på min web shop end tidligere. Web shoppen kører også godt med ca 600-700 besøgende om dagen og mere end 10.000 mail adresser tilmeldt mit nyhedsbrev. jeg forhandler eksklusivt børnetøj i den dyre ende.

Jeg håber derfor at der er nogle af jer der vil give mig en masse feed back og kommentarer: ) :)

En af de ting der falder mig selv mest i øjnene er kvaliteten af mange af billederne- ikke god. jeg arbejder på sagen og håber at få adgang til flere billeder fra mine leverandører, men derudover er jeg lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre for det er alt for dyrt at få andre til at ta billederne når udskiftningen af tøjet går så hurtigt (2-4 nye kollektioner om året).

Derudover er jeg i tvivl om hvor let overskuelig siden er?

vil det være en ide med logo på samtlige mærker (se under "tøjmærker") hvor de blot står listet op?

er forsiden for kedelig (for meget tekst)?

Burde jeg gøre den mere personlig med billede af den fysiske butik og evt mig selv og mine børn eller er det for meget?

Andre gode ideer modtages med kyshånd:)

 

mvh anja kristensen, www.miniaturen.dk

Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja!

Det lyder som om du har godt styr på din shop, men derfor kan man jo altid lige kigge lidt kritisk på design/brugerflad og det har jeg så gjort, trods min ringe erfaring med egen shop!
Men....

1. Er der noget som alle godt kan lide, så er det nyheder og tilbud, så jo, se at få nogle store billeder på forsiden med nogle rigtige gode tilbud og nyheder med nogle lækre billeder.

2. Skær ned på teksten, folk gider alligevel ikke at læse, de vil se billeder, men brug en af dine undersider til at fortælle det med småt!

En ting som som jeg blev lidt forvirret over var da jeg gik ind og bestilte kunne jeg ikke komme tilbage da jeg havde fået vist kurven, det er lidt dumt hvis nu jeg vil "rive " mere ned af hylderne!

Bare nogle få råd fra en novice med en lille festshop...www.fest4all.dk

Brian
Fest4all.dk

Fest4all.dk
1
000 ting til festen - Nok Danmarks billigste helium!

Fra Odense
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

hej brian tak for dit svar:) det med indkøbskurven havde jeg faktisk ikke selv opdaget, idet jeg af en eller anden mærkelig grund aldrig selv har prøvet at bestille på min hjemmeside:/

 

Men endnu engang tusind tak for dit svar:)

 

mvh anja, www.miniaturen.dk

 

Fra Glostrup
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja,

Først og fremmest; Tak for en børnetøjsside der ikke er alt for pige-agtige Smile

Med hensyn til billederne, så er det tydeligt at se hvilke du tager selv! Da alle dine billeder er af typen produkt-med hvid-baggrund, har du to muligheder for at forbedre kvaliteten ved gør-det-selv-metoden.

1. Opret et minifotostudie, hvor du ved hjælp af lim, papkasser og noget lys klippe-klistre dig til en fast opstilling. Du kan hente inspiration her:

2.Tag dine biller som nu, og fritskrab dem i Photoshop. Der er firmaer der mod et mindre beløb tilbyder at fritskrabe billeder, dem kan du sikkert finde via Google.

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi laver en del hjemmesider - som også sælger børnetøj - f.eks. www.pangdang.net og www.bolig-stil.com. Jeg savner nogle billeder - samt en stil der fanger min opmærksomhed.

Jeg ville umiddelbart ændre noget på designet - såsom nyt topbanner (dog ville jeg bevare aben - da den passere godt ind).

Jeg ville også sætte nogle større billeder på f.eks. forsiden - istedet for tekst som folk ikke læser. Desuden ville jeg også ændre lidt i designet på venstre menu - dog minimalt.

Ved at investere lidt penge til at korrigere disse ting, ville du få et produkt som rammer din gode kundeskare langt bedre, hvilket hurtigt ville blive tjent ind igen.

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja

Her lidt konstruktiv kritik:

Mit førsteindtryk af siden, som jeg ikke havde set før, er at den IKKE ser særlig eksklusiv ud - snarere tværtimod.
Designet er simpelthen for simpelt og kedeligt.

Et andet topbanner, og måske en ændring af den meget hvide baggrund ville nok være værd at overveje.

Derudover er skrifttypen der er brugt på "Miniaturen" og "Webshop" dén, som oftest bruges af pizzariaer osv (mener det er en Mac font ved navn Hobo?)

Som du selv er inde på, så er forsiden også for teksttung. På forsiden burde der efter min mening være meget mere grafik, og kun lidt tekst.

Held og lykke med det :)

MVH

Tobias

 

 

Fra Odense
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa og tak for alle jeres svar:)

 

ang. den hvide baggrund, så er den altså grøn;) men du har ret den blir ændret til creme... og teksten kommer væk og så kommer der div. logoer på fra de formaer jeg handler med.

 

tak for tippet med at gøre baggrunden på billederne mere hvid, det vil jeg prøve og se om jeg kan finde ud af:)

Aber bliver helt sikkert for det er vores faste logo- og hele min bil som i kan se på mit profil billede er klistret til med aber:)

 

har i noegn forslag til hvordan topbanneren kan ændres?

 

mvh anja, www.miniaturen.dk

 

Fra Kolding
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja

Jeg har kigget forbi på din side og der er klart nogle ting, som man kunne forbedre. Jeg har netop designet en hjemmeside med en hel masse produkter, hvor overskueligheden var en udfordring. Men det lykkedes og kunderne kan finde rundt i produkterne uden problemer... :-)

Du kan evt. sende mig en mail på web@sdl.dk - eller give et kald på 2169 4511, så skal jeg gerne give dig nogle forslag til ændringer og et tilbud på, hvad jeg skulle have for at løse opgaven... Nogle af ændringerne haster måske mere end andet, så man kunne jo også starte med noget af det, og så senere gå i detaljer med småtingene...

Mange hilsner

David

Fra Odense
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

hej david tusind tak for dit svar:) jeg har allered brugt alt for mange penge på den hjemmeside så jeg vil helst holde udgifterne lidt nede, men detrfor kunne det da være rart at høre nogle forslag og priser alligevel:) skriver lige mail senere...

 

men nu har jeg jo et helt bestemt firma til at varetage min web shop, og i kan vel ikke bare komme ind i deres system? jeg har ikke forstand på det....?

 

mvh anja

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja,

Min kone ejer og driver snabelfantshop.dk, og til den måtte vi også være lidt kreative med hensyn til fotograferingen. Jeg var ude og investere i et Nikon D80 digitalt spejlreflekskamera til ca. 6000 kroner, og så købte vi en stor hvid (helt hvid) plade i Bauhaus. Den lægger vi nu tøjet på, og fotograferer det oppefra. Det kræver lidt leg med lyssætningen, men man kan sagtens få et rimeligt fornuftigt resultat ud af det selvom man laver det derhjemme selv (det synes jeg i hvert fald vi har fået).

Bagefter er det let at skære den smule "baggrundsstøj" der måtte være væk i Photoshop eller et lignende program.

Jeg kan i øvrigt anbefale en plade mere - i f.eks. blå - til fotografering af lyst tøj.

- Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)