Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webside med Adsens

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa...

Umiddelbart lyder det som en god niche ide. Jeg ville nok starte med at opbygge siden, og fylde den med godt indhold, og så ville jeg begynde at tænke på hvordan der kunne tjenes. 

Du kunne prøve at tilmelde sig Euroads svenske afdeling (http://euroads.se/se/) - og se om der er nogle gode produkter i svenske butikker, i butikker som sender til danmark. Og så kan du flette affiliate linksene ind i teksterne og forslagne.. Og måske tilmelde dig nogle flere svenske affiliate netværk.

 

Jesper

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim:

Hej Anders

Tak for dit input.

Det lyder som et godt tilbud:-)

Et par spørgsmål; Kan jeg selv vælge design på websiden og tror du at din blog vil kunne bruges til at fortælle om hvor det er muligt at købe billigt i Sverige? Kan jeg selv løbende ændre det grafiske layout?

Jeg vil gerne have en venstre menu med 3 niveauer, således at jeg kan lave en kategori der f.eks hedder: Weekend ophold \ Skåne \ hoteller kan man det?

Mvh

Kim

 

Hej Kim

Designet kan du ikke selv vælge i det konkrete tilbud. Kun topbanneret kan du rette til selv og løbende. Når det så er sagt, så er det jo en Wordpress installation, hvilket betyder at du selv og gratis i det uendelige kan lave ændringer i design, bruge andre temaer (skabeloner) osv. Søgemaskineoptimeringen og oversættelsen af php-en skal så bare tænkes med.

Jeg kan sagtens lave et tilbud på dig på et andet design end det K2-design som tilbudet omhandler, så bare send mig en mail, hvis du ønsker et andet tilbud end "grundpakken".

Mht kategorier i niveauer: Ja, det kan du sagtens få med! :-)

Lad os tage den videre på mail, hvis du er interesseret. anders@saugstrup.org 

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg har forsøgt at komme i kontakt med dig, fordi vi to var i dialog om at du gerne ville lave denne løsning til mig.

Nu har jeg forsøgt at få fat på dig via mail og jeg har sendt materiale oplæg til dig, men du svarer ikke på mine mails eller når jeg skriver til dig privat herinde. Har de afbrudt internetforbindelsen i Grækenland, eller mistede du lysten til at udføre opgaven?

Hilsen

Kim

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg har lige sendt dig en mail med en undskyldning.

Det har været en helvedesuge for mig på flere fronter samtidig og jeg har hele tiden troet at jeg kunne nå at få samlet op nu, men så skete der det næste. (travlhed med kunder + dobbelt sygdom i familien), så jeg har ikke nået at vende tilbage til som jeg burde. Det må du undskylde.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)