Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

QuickBooks.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle sammen.

Jeg har en del online projekter kørende.. både i Danmark og mest i US.

Jeg har hidtil brugt Navision og står nu og skal til at centralisere min bog holdning for flere projekter samtidig med at jeg skal udvide til andre lande..

Så inden jeg gør det vil jeg vælge det det bedste software til at bygge tingende op omkring.

Jeg har bla. Nogle web shops. Og med dem i bag tanken har jeg overvejet at bruge Navision som backend for lager styring samt faktura osv. Og få tilkøbt et modul der gør vores webshop software kan køre sammen med Navision.

Men grundet vores nuværende webshop software er ret "gammelt" vil vi gerne købe noget nyt og som er meget bedre.. Men efter som vi hele tiden støder på software på US markedet som er integreret med Quickbooks. Har vi overvejet at skifte vores backend "bog holdnings software / lagerstyring" fra Navision ud til QucikBooks da det er det mest udbredte software på US marked. Dvs. at det er meget nemmere for os at købe og benytte en masse andet software som allerede er pre integreret med Qucikbooks.

Så mit spørgsmål lyder:
Er der nogle her inde der har erfaringer med Quickbooks og om det virker fint for en Dansk virksomhed, Rent lovgivning og sådan i praktik

Url til Quickbooks her.
http://quickbooks.intuit.com/

Håber at i kan hjælpe

Med venlig Hilsen
Kenneth

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der har erfaringer med at bruge Quickbooks i Danmark?

Er der nogen der supporterer det?

Quickbooks er det mest brugte ERP system i den engelsktalende verden. Kan det bruges i Danmark?

MVH Jens

Fra Horsens
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne jeg også godt tænke mig at vide. Ville gøre mit arbejde en del lettere...

Jeg tilbyder webdesign og webgrafik

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Fandt du/i ud af noget mht. Quickbooks - er det til at bruge i DK?

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

A_HH:

hej

Fandt du/i ud af noget mht. Quickbooks - er det til at bruge i DK?

Der er vist intet nyt under solen. Jeg er sikker på at systemet kan håndtere danske forhold, men det er uden lokal support og opsætning, uden revisorer der kender til det mv. 

Hvis du er dansk baseret, er det formodentligt billigere og bedre at få et dansk supporteret system tilpasset. Der er sikkeret muligheder for ERP kosulenter, men mig bekendt ingen nuværende støtte at hente.

MVH jens

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, jeg havde også en hurtig snak med supporten i går - der er ikke mulighed for moms, så det er et klar no-go.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nu sikker på at systemerne kan håndtere VAT som er det engelske udtryk, og formodentlig også listeoplysningere da det ellers ikke kunne bruges i alle de lande hvor de er representeret, men det er bare for uoverkommeligt at skulle kalre alt selv.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)