Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

køb af forretningskoncept?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 64
Fra  WEXO Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gennem et stykke tid arbejdet på en række ideer, og nu har en af dem taget lidt mere fart. Derfor vil jeg gerne afsætte en af mine andre ideer til en medamino, der godt kunne tænke sig at arbejde videre med den.

Konceptet hedder www.onlineventure.dk, og går ud på at sambringe private investorer med iværksættere, der mangler risikovillig kapital til deres projekter.

pt. er der 32 tilmeldte til nyhedsbrevet, der ønsker yderligere information om hvornår projektet går i luften, inkl. en journalist på Urban, der skriftligt har tilkendegivet at bringe en artikel om konceptet når det lanceres.

domænet er hosted hos Unoeuro og hjemmesiden bygget i Joomla. Der er også et testdomæne www.fansponsor.dk, hvor jeg har været ved at udvikle den endelige hjemmeside, også i Joomla. Dette domæne er dog opsagt men data kan overdrages.

Dvs at domænet www.onlineventure.com, konceptide, data fra testdomæne samt logo udviklet af grafisk designer kan overdrages. Derudover vil jeg gerne stå til rådighed som rådgiver for en eventuel overtager af min ide, hvis dette skulle ønskes.

jeg er ikke ude på at kapitalisere på "salget", så jeg foreslår 500kr for hele moletjavsen, eller højstbydende.  

nogle interesserede?

Mvh

Allan

www.wexo.dk - Vi vil være Danmarks bedste til Magento - har du en udfordring til os?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)