Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandører, Grossister, Distributører m.m...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 04:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg sidder og tænker på, alle de der dagligt driver en butik hvad end det er online som i fysisk format., hvor hemmelighedsfulde er de med hensyn til hvem deres leverandører, grossister eller distributører er?

Der ligger en vis forståelse for, hvorfor folk måske ikke vil offentliggøre hvem de handler igennem; nok mest på grund af konkurrence fra andre samt lignende butikker som ens egen, men vil ligeledes mene det er godt med konkurrence, hvorfor jeg laver dette indlæg.

Man kan igennem flere tråde her på amino.dk læse sig frem til forskellige leverandører o.lign., men der synes at være stor forespørgsel på forskellige udbydere, så af egen interesse og hvad jeg kan forstå, også af andres, så måske det kunne være en god ide at liste leverandører o.lign i en tråd, som det f.eks. er sket med aminobrugeres webshops.

Det er selvfølgelig okay at nogle ikke vil offentliggøre hvem deres leverandører er, men de af jer der gerne vil dele disse informationer med andre, synes jeg skulle liste dem i indlæg fulgt af dette Wink

Både danske som udenlandske...

 

Fra Skovby, 6470 Sydals
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 06:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Er det okay, at os der har engros salg, skriver os på listen her. Det er en god ide med en liste.

designerkort.dk/b2b sælger tillykkekort til web-butikker, gavebutikker og livsstilbutikker. Buketkort, bårebuketkort m.m. til blomsterforretning. Man kan se udvalget af b2b tillykkekort m.m. her. For at se en gros priserne, skal man ansøge om et login. Der efter bestiller man i webshoppen (bestil når I har tid), der kan købes mindre partier, men jo flere man køber, jo billiger er kortene. Der vil komme en mulighed for, at få lavet kort med firmamotiv.

Med venlig hilsen

Ruth Søe

B2B salg af kort til butikker

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ruth

Jeg synes næsten en sådan liste manglede - tror der er mange derude der har svært ved at finde leverandører. Men jo, hvis man selv driver et engros firma, så er det helt sikkert iorden at skrive det på listen Smile håber der vil komme flere på...

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)