Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside ønskes.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 17. Aug 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej ALLE AMINO'ER

Jeg vil meget gerne have feedback på min side

           www.family-inspireCoaching.dk

1. Hvordan er brugervenligheden?

2. Designet?

3. Hvad har jeg overset? :-)

Rigtig godt nytår......og på forhånd tak

        De Bedste Hilsner

            Hannah van de Veer
       coach, inspirator og indehaver
                 Tlf 2639 3965      
                Lønstrupvej 55
                 2720 Vanløse

 
      www.Family-inspireCoaching.dk
 For den unikke familie under udvikling
 
Har du tilmeldt dig mit inspirerende brev?

 

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Hannah.

Jeg plejer altid når jeg vil hjælpe med at komme med kritik at have i tankerne hvad selve hjemmesiden går ud på. Det har du nemlig lige beskrevet og om jeg så er blevet positivt overrasket eller negativt overrasket når jeg kommer ind på siden.

Jeg blev positivt overrasket, rigtig godt billede du har på forsiden. Giver den rette stemning. Jeg synes også brugervenligheden er god. Nemt at finde rundt i via menu punkterne.

Det eneste jeg lige faldt over var du skriver  - Tilmeld dig mit gratis inspirende brev. Jeg ville kalde det et nyhedsbrev istedet for brev. Vi mennesker elsker nyheder. Bare et tip.

Under kontakt ville jeg lave det sådan at når man skal kontakte dig på kontakt siden så ville jeg fjerne (skal udfyldes) og istedet lave det sådan så hvis jeg glemmer og udfylde min email at den lige gør mig opmærksom på det.

Ved din shop så når jeg trykker på en af bøgerne får man ikke rigtig noget ud af det. Den kommer bare frem med en ny side,

Det var lidt fra mig, Håber du kunne bruge det.

mvh

Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Efter et hurtig kik har jeg 2 ting til dig.

 

Som den anden bruger også skriver så har du et flot forside foto.  Men jeg syntes det foto af dig selv ser lidt webcam ud. Det ville ikke gøre noget med et bedre foto. ( det har ikke noget at gøre med hvordan du ser ud)    Og så forstår jeg ikke hvorfor der er en scroll bare ved Tilmeld dig mit gratis inspirerende brev.  der er jo plads nok til knap

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg syntes først og fremmest at din side er meget overskuelig og brugervenlig. Menuen og tekstboksene i siderne fungerer godt og gør det hele overskueligt og nemt.

Designmæssigt syntes jeg også det fungerer rigtig fint. Dit sidehoved er rigtig flot, og passer i mine øjne godt ind i sammenhængen. Jeg syntes måske der er lidt for stor kontrast mellem den meget moderne font i sidehovedet og så resten af dine overskrifter. Jeg syntes også at den røde "hover" på menuen er lige lovlig markant. Når du har valgt det meget rolige, hvide, glatte, glade udtryk som du har, mener jeg det er vigtigt at der absolut ikke er noget der stikker ud. Jo mindre det selvfølgelig er helt bevidst og velovervejet... ;-)

Jeg ville også lige kigge lidt på boksen hvor man tilmelder sig nyhedsbrevet. For det første kommer der en scroll-bar på i ie7. Derudover syntes jeg den grå farve burde være den samme brunlige tone som i sidehovedet.

Rent teknisk fungerer wordpress jo som det skal - Dog er f.eks. siderne "hvad er coaching" og "familiecoaching" blevet utrolig lange. Det er en detalje, men det ville da være fint at få på plads.

Håber du kan bruge det til lidt. :-) skriv endelig hvis du har spørgsmål.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Vanløse
Tilmeldt 17. Aug 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Morten

Tak fordi du tog dig tid til at kigge på min side :-)

Jeg vil helt klart gøre noget ved det, du foreslår......

Ha' det skønt med det du laver.......

De Bedste Hilsner

Hannah van de Veer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)