Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.CINEMASTER.dk - Webshop der sælger udstyr til hjemmebiografen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos!

Rigtig godt nytår først og fremmest!

 

Min samarbejdspartner og jeg er efterhånden ved at have lagt sidste hånd på første fase af CINEMASTER.dk, hvor vi sælger udstyr til hjemmebiografen.

Vi ville være rigtig taknemmelige for feedback på alle områder, det være design, funktionalitet, brugervenlighed osv.

På forhånd tak og endnu engang godt nytår til jer alle Wink

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der er ikke så mange svar. Men det er måske for dordi der ikke er så meget at komme efter.  Jeg syntes det er flot det i har lavet.  Men som fotograf må jeg jo nok igen slå et slag for fotos.   Hvis jeg skal købe en projektor til ca 40.000 kr så vil jeg altså gerne have så jeg kan se den i en opløsning hvor man kan se alle knapper osv.   Det er ikke kun en fejl i laver men også noget mange andre firma gør.  Jeg forstår ikke hvorfor man ikke laver nogle fotos man kan zoom lidt på og for den sag skyld noget 3D.     Jeg syntes mange af jeres fotos ser lidt ud som om vi tager dem bare fra www  frem for at få lavet nogle fede packshots.     ( men det skal jeg jo nok sige når jeg selv er fotograf)

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for roserne først og fremmest.

Gode billeder er altid et problem, i og med, at vi ikke har varene på lokallager. Samtidig så skulle vi også til at pakke projektoren ud af originalemballagen mv. for at kunne tage de efterspurgte billeder.

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske det sted i køber ved har fotos eller dem der laver jeres udstyr har.   Og det med at pakke op.  Ja sådan er det jo.. men man kan jo lukke en kasse igen.

 

Det var bare mit input.  Og jeg er sikker på at du også selv godt ville have en high res. file at se på hvis du skulle købe noget nyt lege tøj.    Det gør måske bare at man sølger noget mere.  og det er vel jeres mål

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Sælger I nogle projectorer? For mig at se er de godt nok dyre.

VPL 60 er over 14.000,- billigere de fleste andre steder.

But never mind!

Men meget fin side.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dommeren!

Vi sælger ikke overdrevet mange projektorer, nej, men vi kan ikke konkurrere med de store sider, som også sælger projektorer, da de tjener deres penge på antallet af projektorer de sælger.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)