Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Scannet's Mail list?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa jeg har et internet community med ca 6000 brugere som hele tiden er stigende.

Alle mine brugere har accepteret modtagelse af nyhedsbreve, og ønsker at holde mine brugere informeret på hvornår der er opdateringer, nyheder, konkurrencer mm.

Men jeg forstår mig ikke helt på scannet's løsning hvis vi nu siger jeg vælger at tage den løsning der hedder 10.000+, betyder det så jeg kan sende alle de mails jeg ønsker ud til mine brugere? eller er der nogen form for begrænsning på hvad jeg må sende ud?.

Kan jeg have et design på mit nyhedsbrev hos dem?.

Og ikke sidst men mindst er de stabile og hvor lang tid er de om at udsende fx 10.000 mails?.

Og er deres administration til udsendelse til at finde ud af, selv for en kegle som mig?

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Mvh Thomas Ørts

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ørts:

Kan jeg have et design på mit nyhedsbrev hos dem?.

Du kan sende mails i html, så svaret er vel ja.

Ørts:

Og er deres administration til udsendelse til at finde ud af, selv for en kegle som mig?

Det korte svar er et klart "Ja".

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay mange tak.

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, du kan sende ligeså mange mails, som du har lyst til ud til dine kunder og jeg har kun en enkelt gang oplevet lag i udsendingen - der gik en time, inden alle mails var nået ud. Ellers plejer det at gå ret tjept. (dengang det laggede, havde jeg fået fucket up i afsender-emailen og alt blev markeret som spam, så jeg udsendte det igen, et par minutter efter - og så gik der altså en times tid, inden de "rigtige" nåede ud, og selve administrationsmodulet gik i knæ og timede ud - men mailsne kom ud. Det er som sagt, den eneste gang jeg har haft problemer med det). 

Jeg har opgivet at forsøge at lave mails i Scannets maileditor, og laver i stedet en webside, smider den i en mail, som jeg så kan maile til systemet og sende videre ud til vores kunder... men så kan det hele jo også lade sig gøre. 

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)