Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sig goddag til en iværksætter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Nu har jeg i flere år været aktivAmino, og jeg har fået rigtig mange gode oplevelser og fået et spændende netværk.

Og mindsandten om jeg ikke også er blevet selvstændig nu :)

Jeg har de sidste 4 år arbejdet på reklamebureauer med online markedsføring, og har nu valgt at starte virksomheden conseo.

Jeg glæder mig allerede til at slå hul på år 2009, og jeg vil selvfølgelig fortsat være aktiv på Amino, i det omfang tiden er til det.

Hvis du har lyst, så er du velkommen til at kigge forbi min online reception, hvor jeg håber at se en masse venner, familie og kollegaer i branchen til en hyggelig dag.

Tak til Amino, både dem som sørger for at sitet køre, og dem som sørger for at holde liv i debatterne. Kan i alle sammen have et rigtig godt nytår, og lad os håbe at 2009 bliver et rigtig god iværksætter år.

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Tillykke med springet - du vil ikke fortryde det! ;-))

Alt godt i 2009 til dig ønskes i hvert fald herfra.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke! Det bliver da spændende.

Kan godt lide navnet Conseo. Det er super godt! Smile

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal i have begge to. Det bliver rigtig spændende.

Og på trods af at jeg kun har været selvstændig i 14 dage, så har mit amino- og blog netværk allerede båret frugt. Så jeg kan kun sige at det er utrolig vigtigt at have et godt netværk som selvstændig.

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Held og lykke........

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Godt Nytår ... og det glæder mig andre også ledver efter devisen: Fuck krisen Wink

Der er faktisk rigtigt mange som dig, der både har taget springet op gennem 2008 og også i 2009 viser hensigter i den retning. Hvis jeg på nogen måde, kan hjælpe eller støtte dig, så gør jeg gerne det og jeg vil da også henvise evt. kunder, jeg måtte støde på, som kan få behov for dine ydelser.

Kendetegnet for 2009 vil være: De, der holder fokus og får en fornuftig forretning med gennem det næste års tid, er jeg overbevist om får en knaldgod fremtid. Det er i de svære tider, man skal bevise sin styrke og jeg synes det er synd, vi konstaterer en stor stigning i konkurser landet over. Jeg bor selv i Roskilde og her har vi jo en berømt bank som desværre bidrager til mange virksomheders trange kår i de kommende år.

Et stærkt fokus på salg, forandringsvilje og evnen til at spotte skillingerne er et must for 2009, men jeg ved - for a fact - at der er masser, der stadig tjener masser af penge i 2009 og som har lagt ekspansive planer for året, der kommer ...

Derfor også et held og lykke til dig, fuck krisen, lad os hjælpe hinanden og skåle med hele Amino kl. 24.00

OXE & CO

Henrik Oxe / 2218 1220 / www.oxeogco.dk / ho@oxeogco.dk

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)