Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

logo + reklame til varevogn

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Bogense
Tilmeldt 27. Dec 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg skal bruge et logo + en reklame til min sorte vivaro har tænkt på et billede af det jeg laver + navn www add,tlf og så er det op til dig hvad og hvordan det skal se ud hurtige tilbud da jeg er rejsemontør og kun er hjemme en gang imellem håber der er nogen som kan hjælpe victormulvad@hotmail.com

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan godt levere et færdigt logo og reklame til ca. 1.000 kr.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 562
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også give dig et bud. Du får et layout at bilen når vi har snakket lidt om hvad du har og hvad du forestiller dig du skal have på, str. mm.

 

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

  Hvor er det henne i landet at du har den bil som du ønsker logo m.m. på? Grunden til at jeg spørger er, at jeg da også godt vil komme med et bud. Men det kan du jo kun bruge hvis du ligger i nordsjælland / kbh omegn. Det er en anelse svært at montere noget på en bil som står uden for vores "rækkevidde" Smile - Med mindre du altså selv vil montere (hvilket så, for en god ordens skyld, skal siges at være helt på eget ansvar, men du skal nok få nogle tip med på vejen).

Jeg vil så også sige at jeg ikke kan komme ned på et niveau på 1.000 kr. Jeg ved ikke lige hvad de 1.000 kr. som der tidligere er skrevet herinde omfatter, men det kan umuligt inkludere de fysiske færdige folier og montering af disse, set ud fra den beskrivelse du indtil videre har givet.
Vi plejer som tommelfingerregel at sige at en "håndværker-bil" (standard lille varevogn som f.eks. en VW Transporter) ligger på omkring 3.500 kr. at få logo m.m. på. Men det kan svinge. Hvis det f.eks. blot er en webadresse på kofangeren, så er vi nede i et prisniveau et stykke under 1.000 kr. og hvis du selv monterer er vi under 500 kr. Men hvis det er mere avanceret med en masse farvefotos m.m. så kan vi godt komme op over de 5.000 kr. Så det er med andre ord ret afhængigt af hvad der skal laves og hvor meget det skal fylde Geeked.

Men hvis du kan give nogle flere detaljer, så kan jeg regne en pris ud til dig, så du ved hvad det eventuelt vil koste.
Hvis du er interesseret, så må du meget gerne sende mig en email på  jesper snabelA mediamouse.dk

/Jesper

Tilmeldt 22. Apr 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello Hypermann og I andre som byder ind!

Jeg har netop købt en Polo og skal også bruge noget reklame på den. Logo/tekst kommer jeg selv med men skal bruge folie eller hvad det nu hedder.....

Jeg er ikke sikker på hvor meget eller hvordan men det kunne en eller anden eventuelt også hjælpe med - eller i hvert fald et godt råd.

Go' Jul & godt Nytår
Søren

Fra København S.
Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil også gerne høre svaret :) - Overvejer at få påsat reklamer på "SMARTEN" :)

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Til alle Jer der skal have folieret den firehjulede, kan jeg kun give Jesper mine anbefalinger med på vejen!

Han er dyrere, ja, men til gengæld holder hans skidt max.

Har fået folieret biler tre gange hos Jesper, og den kvalitetsfolie han bruger modsat andre jeg har erfaringer med, tåler både vaskehal, slid, regn, hård frost i Nordsverige mv. - jeg har endnu ikke oplevet en foliering fra Mediamouse have den mindste defekt.

Dertil er han bare en super flink fyr og alt kan lade sig gøre ;-))

 

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kontakte ProDesign i Glostrup.

www.prodesign.dk

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

  Tak for de rosende ord Mads Smile.

Søren >> Du må da meget gerne sende mig det du har liggende at ønsker omkring tekst/logo. Så kommer jeg da gerne med en pris til dig og en dummy af hvordan det kunne se ud.

Omkring hvor stort sådan noget skal være, der vil jeg sige at det er et spørgsmål om hvordan det konkret ser ud og hvilken signalværdi det skal have.
"Bigger is better" gælder ikke nødvendigvis omkring bl.a. reklamer på biler.
Mange tror at en bil om er pakket helt ind som en farvelade med en masse farver og effekter har en høj signalværdi. Det er så også delvist rigtigt - den har et høj værdi af blikfang, men selve værdien af budskabet kan godt blive overskygget.

Prøv selv at lægge mærke til hvor meget du kan nå at læse på siden af en taxa når du kører forbi - eller den kører forbi dig. Det er faktisk ret lidt at man kan nå at opfange. Jeg plejer at sige til håndværkere, at sådan noget som telefonnummer, mobilnummer og faxnummer er mindre vigtigt end en webadresse. Telefonnummeret er godt nok at have på bilen, hvis det vel og mærke er et let nummer. Mobilnummeret er vigtigt hvis man ikke har tænkt sig at svare på hovednummeret (men allerede her er man så ude på et sidespor) og faxnummeret har intet at gøre på en bil. Groft sagt så er min egen holdning at potentielle kunder som "indfanges" på baggrund af en reklame på f.eks. en bil, typisk kun kan huske én ting fra reklamen. Det er derfor vigtigt at det er firmanavnet, webadressen eller hvad man nu ønsker at blive husket på, at kunden netop husker. Det dur ikke at det de husker er firmanavnet, hvis det ikke er til let at slå op på f.eks. nettet. Hvis det f.eks. er en webshop, så er det logisk nok webadressen som er den altafgørende.

Ovenstående er dog så ikke ment som at man KUN skal have sin webadresse på bilen. Men det er den som alt den anden information skal være centreret om. Det vil sige at hvis det nu f.eks. er en reklame for Amino, så vil det f.eks. være noget "fangende" i form af stikord eller sætninger så som "Fuck janteloven!", "Mødestedet for rigtige iværksættere" m.m. Dertil bør der så være logoet for Amino, hvilket giver en genkendelsesværdi og så selve webadressen til Amino. Det vil sige at det er det som folk, der ikke kender Amino i forvejen, vil se logoet og blive indfanget af sætningerne/stikordene såfremt de er interesseret i iværksætteri. Det næste de så vil lægge mærke til og forhåbentlig også huske er så netop det som de mener er det vigtige; nemlig "hvor finder jeg det henne?" - altså webadressen.

Dertil kommer så detaljerne omkring hvor stort det bør være m.m. og der er jeg igen tilbage til min påstand om at "bigger is better" ikke nødvendigvis holder. Er det f.eks. en eksklusiv smykkeforretning, så vil en diskret reklame på f.eks. bagsmækken af en vel og mærke pæn bil, sende et mere rigtigt signal i forhold til hvis det er en 20 år gammel potte, som for længst har passeret ophugs-dataoen, der er plastret ind i en masse slagtilbud fra selvsamme smykkeforretning.

Jeg tror jeg stopper her, inden dette indlæg bliver for langt. Men skriv endelig hvis der er flere spørgsmål omkring dette emne.

/Jesper

Tilmeldt 25. Sep 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal have lavet en varevogn ville jeg vælge en professional montør - kan anbefale www.vangsgaard.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)