Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor går man hen?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa..

Vi er et ægtepar, som har fået patent på et lys til gravide.. Altså ligesom et kalenderlys, bortset fra at det tæller ned med 14 dage før terminen og op til 14 dage efter terminen (da mange gravide jo går over tiden)...

Vi har de labels, som man sætter på lyset samt en bort, som skal gå rundt om lyset med dreng/pige symboler flettet ind i hinanden.. Mht selve lyset, så har vi prøvet os frem med forskellige typer, og det kan varieres i det uendelige, men vi mangler ligeledes en leverandør af lysene...

Og nu er vi så gået helt i stå... Vi vil egentlig gerne sælge lyset selv, men er lidt på bar bund hvordan vi gør det... Vi har overvejet en webshop, men har jo kun det ene produkt, og vi er heller ikke lige så it-tekniske...

Så derfor vil vi gerne høre, om der er nogen herinde, der har en god ide til hvordan vi kommer videre med dette?

VH

Luxvita

 

 

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Luxvita

Har i været i kontakt med Diana Lys - jeg ved de laver en masse af den slags. www.diana-lys.dk

Held og lykke med projektet.

MVH

Bendtsen

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvor I holder til, men hvis jeg husker ret ligger der en kæmpe lysbutik på Ålekistevej i Vanløse. De har egen produktion og lavede vist blandt andet de der "musel-malede" lys, der var populære for nogle år siden.

Tillykke med patentet i øvrigt, troede egentlig ikke man kunne få patent på sådan noget.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Synes egentlig også det er vildt at få patent på en sådan ide, selvom jeg synes godt om den. Blot en lille kommentar ;)

Tilmeldt 27. Dec 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov, undskyld.. Det er brugsmodel-registrering vi har fået... Sorry.. Det er fordi det kaldes "Det lille patent" :-)...

Og takker mange gange for linket til Diana-lys... Vil prøve at kontakte dem mht levering af lys...

VH

Luxvita

 

 

Tilmeldt 27. Dec 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

P.S.: Vi bor på østfyn, så Vanløse er da ikke så langt væk... :-)

Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med at finde nogle steder hvor I kan få produceret lyset samt solgt dem. Gå ind på Google.com og skriv "stearinlys", så vil I finde begge dele.

Sørg derefter for at få fremstillet nogle vareprøver som I kan vise for interesserede kunder, her skal I altså rundt til forretninger/kæder og præsentere varen. Hent evt. information om, hvordan man sælger en vare og lukker et salg. Når I så får nogle ordre kan I gå til producenten og få fremstillet den mængde lys som kunderne har bestilt. På denne måde kan I minimere jeres lager.

Tilmeldt 27. Dec 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for svaret... Vi har faktisk haft kontakt med en butik i Løgumkloster, da vi boede i Sønderjylland, men vi skulle bestille en meget stor mængde lys, for at det kunne betale sig prismæssigt... Efterfølgende har vi haft kontakt til en lille butik på Sjælland, som lavede nogle lys i den størrelse og pris vi gerne ville have, men han kunne så til gengæld ikke producere ret mange ad gangen.. Så det er ikke så nemt... :-)

Men vil prøve Diana-Lys, og så er det nok en god ide, som du skriver, at tage rundt til forskellige forretninger og vise det frem...

VH

Luxvita

 

 

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Luxvita:
Men vil prøve Diana-Lys, og så er det nok en god ide, som du skriver, at tage rundt til forskellige forretninger og vise det frem...

Så må I da også sige til Diana-Lys at det er totalt hul-i-hovedet at de ikke har en webshop. De har lavet alt udover muligheden for at købe og bestille tingene. Billeder af alle varer og vare-numre. Det er omtrent 10K de skal lægge på bordet før folk kan bestille og betale online.

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Grunden til at jeg anbefalede og gå til Diana lys er at jeg har en kontakt der, jeg kan dog ikke lige huske navnet. Men jeg vil da viderebringe din gode iagttagelse og spørge om de ikke skal have en sådan webshop - det kan selvfølgelig være strategisk - men det skader jo ikke og spørge dem ;)

 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)