Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger konsulent hjælp til rådgivning af nyt projekt inden start

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg sidder her med et website-projekt som jeg har rodet med i et godt stykke tid nu. Forretningsplanen er skrevet, webdesign-firmaet er underrettet om sagen og har givet en endelig pris på udviklingen af sitet, server-aftaler er klar og alt i alt venter alle parter i projektet blot på grønt lys. Projektet er estimeret til at koste op mod 50.000-60.000kr ialt.

Jeg sidder nu her og tænker og tænker og kan ikke blive enig med mig selv om projektet kan holde vand, og søger derfor konsulent hjælp til rådgivning.

Af logiske grunde har jeg ikke lyst til at spørge ude i offentligt rum da hele forretningsideen bliver afsløret og alle og enhver kan rende afsted med ideen - og det har jeg jo ikke lyst til.

Jeg søger derfor en rådgivende part/konsulent-firma hvor jeg kan fremlægge hele projektet for dem og sætte dem ind i tingene og høre deres råd og mening om projektet. Da projektet udelukkende tager udgangspunkt i website/IT vil det selvfølgelig være at foretrække hvis rådgivngingen er indenfor samme ehvervsområde.

Nogen der kan hjælpe, eller evt. kender et godt IT-konsulent/rådgivningsfirma med hemmelighedspligt og som man kan stole på?

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Før du bliver alt for paranoid så tag lige og lyt til:

http://www.amino.dk/media/p/285875.aspx

Derudover tilbyder jeg koncept sparing, typisk tager en grundig omgang sparing 8 timer.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da gerne tilbyde at kigge sagen igennem. Vi kunne evt. tage et møde - hvor holder du til?

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg udfører også den slags opgaver som konsulent. Jeg har erfaring fra mange større og mindre internet-projekter i Danmark og USA gennem de sidste 10-12 år. Smid en mail hvis du vil have en pris ...

Fra København
Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

ComputerLab:

Jeg vil da gerne tilbyde at kigge sagen igennem. Vi kunne evt. tage et møde - hvor holder du til?

Mvh
Brian

Jamen jeg holder til i Bremen, Tyskland lige pt.. men er ofte hjemme i weekenderne, og er hjemme bl.a. januar 17 henover weekenden, og igen januar 24..

Hvor meget tager du for et møde?

 

 

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Jeg tager 450,- Kr. i timen, lad mig endelig høre hvis du vil booke et møde.

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)