Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af Forumside

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg har selv fået opbygget et pænt stort commpunity, og vil gerne give mit bud på hvad du kan gøre Big Smile

Find en god konsulent som ved en hulens masse om communities for der ER forskel på det og f.eks. en webshop eller en alm. hjemmeside - spar ikke på pengene på det område - og lav en plan for hvordan tingene skal bygges op, ved at lægge alle kortene på bordet kan I aftale hvordan faserne bygges op - fase 1 er formentlig et forum som er første prioritet, og byg så ud derfra.

Måske kan du godt benytte et af de gratis eller billige forumværktøjer som allerede er blevet nævnt f.eks. http://www.phpbb3portal.com/  eller http://www.invisionpower.com - men find ud af det med konsulenten. Måske viser det sig alligevel senere at det er bedst at dit forum bliver bygget op fra bunden af og så er det vigtigt at alle data - brugerdata, forumindlæg mm - nemt og smertefrit kan flyttes over i det nye. 

Find ud af om din ide er bæredygtig, at få et forum til at fungere tager tid og kræver at brugerne føler de får noget ud af at skrive indlæg. Rigtig mange forums bliver konstant startet op, og selv de store medier har "startproblemer".

Find ud af de forskellige punkter og få dem detaljeret skrevet ned, både som brugerne ser dem og som du (administratoren) skal arbejde med dem i baggrunden - to forskellige ting.

Har du en ide om at skulle tjene penge på siden, Skriv ned hvilke ideer du har og i hvilken rækkefølge de skal komme?

Det var lige et par ideer herfra, måske kan du bruge dem, måske kan du ikke Smile

Under alle omstændigheder vil jeg ønske dig held og lykke med projektet, husk endelig at smide et link herind så vi kan se din fantastiske ide realiseret

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Et rigtigt godt svar Birgit er kommet med.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgit...

Det var lige noget jeg kunne bruge:) det er altid svært at finde ud af hvor man skal begynde når man er "første-gangs-iværksætter"!

jeg har allerede burgt meget tid på ideudvikling og hvordan jeg ønsker at bygge siden op, både på kort og langt sigt, så jeg er godt igang:)

mangler sådan set bare at få kontakt til en konsulet som du skriver, for at få lavet en handlingsplan osv. så der bliver noget at arbejde med.

Selvfølgelig smider jeg et link ind når siden er kommet igang, folk skal da uden tvivl have muligheden for at se hvad der er kommet ud af de mange diskutioner herinde:) alt andet ville vælre unfair;)

Men mange tak for dit svar og rigtig god weekend:)

DBH Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

I øvrigt kender jeg godt til din side, og vil da lige sige at jeg syntes den er rigtig flot:) Har en god kammerat som er i familie med Martin T så hører lidt en gang i mellem om hvad der sker i den store iværksætter familie;) Altid god inspiration:)

 

God Weekend

 

Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Holst Frederiksen:
I øvrigt kender jeg godt til din side, og vil da lige sige at jeg syntes den er rigtig flot:) Har en god kammerat som er i familie med Martin T så hører lidt en gang i mellem om hvad der sker i den store iværksætter familie;) Altid god inspiration:)

Hej Thomas

Det glæder mig at du kan bruge mit svar, og jeg håber du finder den konsulent der passer til dit projekt Smile

Dit sidste svar (som jeg lige fik citeret ovenfor) kan vist umuligt være til mig, for hvis det er, må jeg sige at du er en af de eneste der har fortalt mig at siden er flot - Faktisk får jeg oftest det stik modsatte at vide Wink 

Men jeg er i fuld gang med at gøre klar til en relancering af Min-mave, det betyder ny platform, nyt design og en masse nye spændende muligheder for brugerne og mig selv Big Smile

Og så en rigtig god weekend til dig - Jeg glæder mig til at høre mere om dit projekt Idea

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)