Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af Forumside

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg kan fixe et forum til dig med et smart men stadig simpelt og brugervenligt design.

Det eneste du skal betale er for én licens og den tid jeg skal bruge på at sætte det op.

Alt i alt ender du med at skulle af med 1250 ,- for et forum som fungere.

- Yusuf

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

umiddelbart lyder det jo super godt...

men har du læst hele tråden igennem og taget højde for de omdiskuterede punkter?

Så som videreudvikling af siden samt unik design?

Umidelbart syntes jeg at 1250kr lyder af meget lidt? Er det blot et "standart" forum du kan lave, hvor der ik er de store muligheder for selv at have indflydelse på design osv?

jeg kan ik understrege tydeligt nok at der skal kunne videre udvikles på siden, så der i sidste ende bliver koblet en søgefunktion på siden, som gerne skulle ende med at blive sidens formål.

har du lavet andre sider jeg kan se? :)

Dbh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Prisen foroven er for en standard installation af forumet og opsætning samt oversættelse til Dansk.

Hvis du ønsker custom design kan jeg også fixe det for 500 ,- oveni den ovenstående pris, så kommer vi op omkring de 1750 ,- for et fuldt forum system som virker som det skal.

Men du er velkommen til til at sende en mail til:

yusuf [at] erdogmus.dk

Så kan vi finde ud af noget.

- Yusuf

 

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

De gratisforum er gode til at få tingene i luften med det samme. Du kan godt viderudvikle på tingene, men så bliver det ikke perfekt.

Hvis det er således at dine planer er et website hvor et forum er en mindre del af det, så vil jeg anbefale dig at få det lavet fra bunden. Så vil du også have 100% styr på hvad der er og hvordan det er lavet. Men så er vi ovre i en helt anden prisklasse ;)

Du kan sagtens ændre designet på de gratisforums der er, men det er ikke noget jeg selv har prøvet, men jeg har set flere forskellige designs på dem i tidens løb. Normalt er det "blot" at udskifte en skabelon, men det er som sagt noget jeg ikke selv har prøvet.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det var nemlig lige præcis min tankte.... Jeg vil gerne have 100% kontrol over siden...

 når du skriver "anden prisklasse"... hvor meget snakker vi så?

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer helt an på hvad du skal have til det (men det regner jeg med at du er klar over) så derfor er det umuligt at give et regulært bud.

Men alligevel vil jeg vove pelsen og sige at hvis du skal have et forum bygget op fra bunden med de funktionaliteter som der er normalt så skal du nok regne med en 60-80.000 kr. (måske mere) Nu skal du så også tænke på at det er ikke kun det som gæsterne ser der skal laves. Der skal også lave en administration hvor du kan styre brugerne og alle deres indlæg.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Det er ikke min erfaring at det koster 60.000 og op.

Hvis du býgger siden op om et CSM, hvor der er integreret et ordentligt forum, vil jeg påstå at det godt kan lade sig gøre at få en side med samme funktionalitet som herinde.

Hemmeligheden er at kravspecifikationen som skal være 100 % klar inden du går i luften.

Derudover skal der sættes MASSER af tid af til at afprøve og teste alle funktionaliterne af, dette tager tid, men koster ikke penge, med mindre man henter folk ude i byen til det.

Men selvfølgelig kan du sagtens komme op i den prisklasse, men hvis man kan lave en del selv når selve siden er på plads, vil det aldrig komme op i den prisklasse.

mvh

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mogens.... en skoda og Mercedes koster ikke det samme. De kan begge køre, men køreglæden er størrer i den ene end den anden.

Det kan nemt koste den pris jeg gav fordi det er ikke bare at kode ud fra en kravspec. Som jeg ser det som han gerne vil have lavet  er at det senere skal kunne udvides. Her vil det være guld værd at kunne aflevere dokumentation til den næste programmør som han kan læse inden han sætter sig til tasterne.

Så jo.... min pris er korrekt. Men det kan din også være. Det kan også være rigtigt at det kun vil koste 20.000 hvis det kodes i Pakistan, Vietnam eller andre steder.

Den pris jeg gav er ud fra mine erfaringer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal også tage hensyn til at den iinvestering du kommer til at lave når du skal have lavet det fra bunden af måske ikke kan betale sig.

Det er faktisk svært at drive et forum med besøgende og aktive brugere.

Åbnede selv et for et stykke tid siden, blev nød til at lukke efter et stykke tid da der ingen brugere var.

Bare lidt info :)

 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Et hurtigt spørgsmål.

 

Hvad går din idé ud på? Er det endnu et iværksætter forum eller der tale om et forum som har en relativ lille relation til det segment som Amino allerede servicere?

Hvis det ikke er den samme målgruppe som den Amino udbyder services, hvorfor så ikke  forsøge at indgå et samarbejde med Amino om levering af den tekniske platform?

 

De bedste hilsner,

Peter Sjølin

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)