Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nyhedsbrev - 700 kroner - SKYND DIG

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Så er siden www.vindmedsimon.dk tilsalg. - Rigtig god side hvis man har pengene til at opsøge reklame folk eller kontakter der ejer en hjemmeside.

Det du får med:

Forside grafik, samt banner og lign.

Tilmelding på forsiden.

Admin login

Liste over tilmeldte

Slet useriøse online.

Usend emails til alle.

Ret tekst på forsiden online

Se liste over usendte emails som hvor mange de er sendt til (modtaget) og hvad klok de er sendt ud.

En kampagne side. ses på www.vindmedsimon.dk/tilmelding/form

Så kommer det lidt smarte, har du kontakter til folk der ejer hjemmeside eller lign. kan i købe tilmeldte via den vej. Du kan oprette en kampagne til en person hvor han så får et id til kampagnen http://www.vindmedsimon.dk/tilmelding/form.php?id=119 eksempel, så er der oprettet et "sponsor" login hvor personen kan se hvor mange "leads" han har samlet, og det kan du også via admin. Så kan i aftale han får 5 kroner pr lead, og derefter afregne. Du kan ligge en masse co reg ind (kan jeg hjælpe med) både med dine venners hjemmesider hvis de har emails eller betalte co-reg - Der er mulighed for at du kan tjener 5 - 20 kroner pr lead+ du selv for registeringen gratis. Dvs. du tjener 20 kroner pr lead, og du giver folk 5 kroner, det giver en win - win situation på 15 kr. og et lead til nyhedsbrevet.

Har selv 700 mail nu, hvor de 650 af dem er tilmeldt via kampagne siden (med alle de informationer) og de andre er tilmeldt på forsiden.

Sælger siden da jeg skal starte noget andet op med en kammerat.

Mvh. Simon Mørch

 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du mener den koster 700 kroner, så er jeg frisk.

Skriv til mig: blom2417@hotmail.com

Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvad gør du hvis webhotellet bliver lukket for spam, ligesom i din forrige tråd :

http://www.amino.dk/forums/thread/290467.aspx

Mine spørgsmål :

1) Hvad gør du ved dem som tilmelder en email adresse som virker, men det ikke er dem selv som har tilmeldt sig, har du sikret dig at dette ikke kan ske ? Hvis nej, så kan du være sikker på en samtale med forbrugerrådet og en bøde for uopfordret at afsende spam og dette koster kassen.

2) Tror ikke man vil købe en hjemmeside med tilhørende webhotel og så siden lukkes p.g.a. spam, så har man lige smidt 700 kroner ud af vinduet.

Derudover alt det besvær med at gå domænet køreklart igen, det kan nemt tage flere dage.

mvh

Mogens

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

 

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

www.easywebhost.org:

Hvad gør du hvis webhotellet bliver lukket for spam, ligesom i din forrige tråd :

http://www.amino.dk/forums/thread/290467.aspx

Mine spørgsmål :

1) Hvad gør du ved dem som tilmelder en email adresse som virker, men det ikke er dem selv som har tilmeldt sig, har du sikret dig at dette ikke kan ske ? Hvis nej, så kan du være sikker på en samtale med forbrugerrådet og en bøde for uopfordret at afsende spam og dette koster kassen.

2) Tror ikke man vil købe en hjemmeside med tilhørende webhotel og så siden lukkes p.g.a. spam, så har man lige smidt 700 kroner ud af vinduet.

Derudover alt det besvær med at gå domænet køreklart igen, det kan nemt tage flere dage.

mvh

Mogens

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

 

Hver aften tjekker jeg igennem hvilken IP's der bliver tilmeldt, er 2 email adresser tilmeldt, sætter jeg dem på en vente liste, hvor de får en email om de er de rigtige, derefter hvis de ikke svare, ryger begge af listen.

Så der tjek, men kan jo ikke tjekke hvis Jens melder Peter til eller omvendt, det jo umuligt.

Mvh.

Simon Mørch

- Husk nu hvad spam er.

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

> Så der tjek, men kan jo ikke tjekke hvis Jens melder Peter til eller omvendt, det jo umuligt.

Jo det kan man da sagtens! Det kaldes dobbelt opt-in og bruges af alle seriøse nyhedsbreve i dag. Det fungerer ved, at den der tilmelder sig får en email med et særligt kodet link de skal klikke på. Først når de har gjort det er de registreret. På den måde sikrer man sig, at dem der tilmelder sig med en emailadresse også er dem der modtager på denne adresse.

HUSK at ifølge loven er det DIG der skal kunne dokumentere, at folk selv har tilmeldt sig. Kan du ikke det - og det er svært uden dobbelt opt-in, så kan du få bøder for spam (minimum er vist ca. 10.000 kr. pt.)

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

> Så der tjek, men kan jo ikke tjekke hvis Jens melder Peter til eller omvendt, det jo umuligt.

Jo det kan man da sagtens! Det kaldes dobbelt opt-in og bruges af alle seriøse nyhedsbreve i dag. Det fungerer ved, at den der tilmelder sig får en email med et særligt kodet link de skal klikke på. Først når de har gjort det er de registreret. På den måde sikrer man sig, at dem der tilmelder sig med en emailadresse også er dem der modtager på denne adresse.

HUSK at ifølge loven er det DIG der skal kunne dokumentere, at folk selv har tilmeldt sig. Kan du ikke det - og det er svært uden dobbelt opt-in, så kan du få bøder for spam (minimum er vist ca. 10.000 kr. pt.)

Ifølge loven skal jeg blot dokumentere for de har tilmeldt sig, og jeg kan vel stikke dem en IP og sige de har tilmeldt sig?? - kan ikke rigtig se hvad jeg ellers skulle.

Jeg gør vel bare ligesom alle andre i denne branche.

 

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke der er nogen grund til at sidde og skyde små gråspurve med kæmpestore kanoner her.

Hvis I mener, at Simons indsamlingsmetode er ulovlig, så gå efter nogle af dem der lever af at indsamle mailadresser på den måde, som laver millionforretning på det, og som har gjort det i mange år efterhånden.

Som jeg kender loven skal jeg ikke bruge dobbelt opt-in, det er nok, at jeg kan dokumentere, at mailadressen er blevet tilmeldt. (og det mener jeg nok man kan, hvis vedkommende har deltaget i en spørgeskemaundersøgelse, konkurrence eller lignende.)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Nej, det er ikke kutyme at flertallet indenfor denne branche gør sådan, så ville de simpelthen ikke overleve.

Jeg synes Mikkel gør en fin indsats for at gøre dig opmærksom på bøden for spam.

Var det mig selv ville jeg ikke turde løbe denne risiko, da de penge simpelthen er for ærgelige at give ud.

mvh

Mogens

 

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Hvorfor ik lytte til en mand som Mikkel som kun kommer med sit indlæg for at hjælpe dig.

Du kan "never ever" forsvarer dig med sætningen "jeg gør bare ligesom de andre". Prøv du at gøre det næste gang du kører for stærkt og politimanden står med notes blokken fremme. "Jamen ham foran kørte ligeså stærkt" tror du den gør at han putter blokken i lommen igen?

Mikkel er her for at hjælpe så lyt.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)