Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugerundersøgelse i form af pop-up

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Først lige en glædelig jul og et godt nytår til jer alle.

Jeg er på min ene hjemmeside ved at lave en bugerundersøgelse som kører fra en ekstern side på nettet.

Da jeg gerne vil have, at så mange af min sides besøgende deltager i denne undersøgelse har jeg overvejet, at lave en pop-up som de ser først inden de kommer ind på min hjemmeside.

Denne brugerundersøgelse havde jeg tænkt mig kun skulle køre ca. 1 måned hvorefter jeg  vil tilrette det der er kommet ud af denne brugerundersøgelse.

Den pop-up der skal fremkomme skal være en firkantet/kvadratisk boks hvor der skal være 2 muligheder, nemlig JA og NEJ.

Der skal så i denne boks stå: Vil du deltage i xxxxxxxxxx.dk brugerundersøgelse - JA         NEJ.

Hvis den besøgende vælger at trykke på JA, så må det meget gerne være sådan, at den både åbner min hjemmeside og samtidigt åbner siden hvor min eksterne brugerundelsøgele er. Det bør dog være således, -hvis det er muligt - at siden med brugerundersøgelsen ligger øverst.

Hvis brugeren trykker NEJ til at deltage, så skal min hjemmeside bare åbne som normalt.

Jeg har fundet en kode/script og det ser også ud til at virke, men når jeg ligger den ind på min "index " side, så popper denne pop-up hver gang man kommer tilbage til "index" siden og det er jo ikke særlig pænt og høfligt.

Jeg er næsten klar over, at der mangler noget kode i dette script, noget med ones pr.session (cookie)- eller sådan noget. Jeg har nu forsøgt i flere timer at løse dette lille problem, men det er endnu ikke lykkes for mig.

Nedenstående har jeg indsat den kode som jeg har brugt:

<!--webbot bot="htmlmarkup" --><!--webbotbot="htmlmarkup" startspan --><script>
function vote () {
window.open("
Her skriver jeg adressen til min eksterne brugerundersøgelse.com")
}
function cancel () {}
if (confirm("Her har jeg skrevet det som brugeren skal tage stilling i boksen/ i pop-up vinduet ")) {
vote();
}
else cancel()
</script><!--webbot bot="htmlmarkup" endspan -->

Jeg ved godt, at der mangler tags for HTML og BODY.

Jeg håber, at der er en af jer der lige gider give mig lidt hjælp.

På forhånd tak.

Anders

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Drop det!

Forvent at din konverteringskurve vil falde _Drastisk_!

Jeg vender automatisk om når jeg ser den slags skidt, popup vinduer er noget djævlen har skabt og bør behandlet som sådan ... hvilket også er præcis det der sker hos de fleste brugere idag.

 

Dbh

Mikkel

Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

 

Tak for dit hurtige svar, men det var jo ikke din mening om pop-up´s jeg ville vide. Det var jo lidt bare lidt hjælp til at gøre koden/scriptet færdigt.

 

mvh

Raptus3670/Anders

Fra Korsør
Tilmeldt 22. Nov 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

raptus3670:

Tak for dit hurtige svar, men det var jo ikke din mening om pop-up´s jeg ville vide. Det var jo lidt bare lidt hjælp til at gøre koden/scriptet færdigt.

Du fik heller ikke "min mening" du blev rådet af en professionel til at lade være med at gøre det du har gang i nu.

Kunne du finde på at sætte en tele marketingsælger til at stoppe dine kunder før de går ind i din fysiske butik og køre dem igennem et 5 minutter langt interview?

Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Det er html.

 

 

Fra Korsør
Tilmeldt 22. Nov 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du ikke PHP installeret på serveren?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

raptus3670:

Tak for dit hurtige svar, men det var jo ikke din mening om pop-up´s jeg ville vide. Det var jo lidt bare lidt hjælp til at gøre koden/scriptet færdigt.

Du fik heller ikke "min mening" du blev rådet af en professionel til at lade være med at gøre det du har gang i nu.

Kunne du finde på at sætte en tele marketingsælger til at stoppe dine kunder før de går ind i din fysiske butik og køre dem igennem et 5 minutter langt interview?

Fortæl det til Martin Thorborg som bruger en popup på amino.dk
den bliver jeg tit mødt af når jeg besøger siden. I'm still here.

 

Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Jeg læste det som var det din mening om pop-up vinduer, men lad os så bare sige, at det var dine holdninger til pop-up du gav udtryk for. Der er så en del sider som du ikke kan benytte og selv om du gerne ville.

Mvh

Raptus3670/Anders

 

 

 

Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo der er det hele PHP, database o.s.v.

 

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)