Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udkast til Royalty kontrakt

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino

Jeg søger en eller flere der evt. ligger inde med et udkast til hvordan en Royalty kontrakt kan skrues sammen.

Vi er et 2 år gammelt firma, og vi er kommet så langt at vi har fået en aftale i stand med et rigtig godt design navn, hvor vi allerede har flere produkter på vej gennem systemet. Jeg kender designeren personligt, dog vil vi for begge parters skyld gerne have noget på papir - der i sidste ende skal beskytte begge parter.

Jeg har søgt med lys og lygte på nettet, talt med diverse vækst centre, men uden resultat. Vi er i den situation hvor vi ikke vil investerer mange tusinde kroner i at få opbygget en royalty kontrakt fra bunden hos en advokat, så jeg håber med denne mail at der er nogen der evt. har en liggende de kunne sende til mig.

Håber og få lidt respons på dette indlæg.

 

På forhånd tak.

 

MVH

Bendtsen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bendtsen

Når du finder en aftale, er du så ikke rar at uploade den på Amino Download, så andre kan få gavn af den?

Dbh Martin

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Det kan du tro jeg vil - så håber jeg ikke andre skal bruge ligeså lang tid på at lede efter sådan en kontrakt, som jeg har brugt.

MVH

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen Amino

Ja, det er ikke lykkes mig at få fat i en royalty aftale/kontrakt som jeg havde håbet på, men jeg har møde med designeren i morgen, dertil har jeg nu forberedt en hemmeligholdelses aftale, sådan at vi stadig har mulighed at se på nye tegninger til vores kommende projekt/koncept. Det tror jeg er den rette løsning.

Men vil stadig meget gerne høre fra jer mht. kontrakten.

På forhånd tak.

MVH

Bendtsen

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.startvaekst.dk/aftale_licens_royalty

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klovn

Har kigget på den, men den skal skrives meget om før den kan bruges, desværre - ellers tak for hjælpen. Har også fundet en anden god side, mener den hedder docstoc.com - her er rigtig mange gode eksempler, dog stadig ikke helt det jeg leder efter.

Det kunne være at der var en advokat derude et sted, der kunne hjælpe?

MVH

Bendtsen

Tilmeldt 6. Nov 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Bendtsen,

Jeg er erhvervsjurist og sidder til daglig og arbejder med blandt andet licenskontrakter. Nu ved jeg ikke om du stadig har behov for hjælp, men hvis du har vil jeg gerne forsøge at hjælpe. De fleste af de licenskontrakter du finder på nettet er ekstremt omfattende (især de amerikanske) og det kan være nok til at skræmme de fleste bort. Er der der tale om to danske parter i kontrakten, så er det muligt at udforme en overskuelig og anvendelig kontrakt - man ønsker jo heller ikke at skræmme den anden part væk.

Iøvrigt meget fonuftigt at forsætte samarbejdet med udgangspunkt i en fortrolighedsaftale.

Mvh

SK

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SK

Jeg har fået lavet en færdig royalty aftale med hjælp fra Stephan herinde fra - jeg ved ikke lige hvad hans profil navn er, men der er skrevet under fra designerens side og alt er i den skønneste orden.

Men ellers tak for buddet

Bendtsen

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bendtsen

Jeg mangler selv en royaltyaftale - en god ide om, hvad man skal betale et designhus for at benytte deres designs til nogle kontorindretningselelementer.

Kan du ikke fin ham Stefan for mig, så jeg kan komme videre. Jeg håber på et godt svar.

Tilmeldt 22. Dec 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bendtsen, har du nogle kontaktdata på Stephan, ville meget ergen i kontakt med han.

Eller ville det været muligt af se din royalty aftale??

Mvh

Serigstad

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)