Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside med CMS

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Kolt Hasselager
Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er. 

Vi er i den sidste fase i udviklingen af et system, henvendt til iværksættere/personer der ønsker en flot hjemmeside med CMS system, for billige penge. 

Med CMS-systemet er det muligt at redigere alle sider og eventuelt tilvalgte moduler, og eftersom vores målgruppe er iværksættere og privat personer, uden kendskab til programmering eller opsætning af hjemmesider, skal systemet være så let som muligt. 

Derfor ønsker vi folk til at teste vores system igennem hele processen fra bestilling til brug.
Herefter ønsker vi feedback fra testerne, især med henblik på brugervenlighed og funktionalitet.

Til alle testerne tilbyder vi hjemmesiden gratis, og den kan beholdes efter testen.
Siden vil selvfølgelig være fuld funktionel og uden fejl, da det er brugervenlighed og funktionalitet vi tester.

 

Så mangler du en ny hjemmeside, og har du lyst til at hjælpe i udviklingen af et nyt system, så er du meget velkommen til at kontakte os i denne tråd!

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil.

Forstår det ikke 100%, mener du at man får et gratis hjemmeside hvis man vil være tester af jeres nye CMS system og derefter beholde den? :)

Fra Kolt Hasselager
Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja :-)

Den hjemmeside og det system man tester, får man lov til at beholde efter testen

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen, hvis det er gratis osv. vil jeg da gerne teste det og give jer noget feedback ;)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Er også interesseret i at teste jeres CMS af.

 

Tilmeldt 22. Dec 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Jeg vil også gerne teste jeres CMS, hvis i da ikke allerede har nok testere? :-)

Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har en webshop uden et misundelsesværdigt CMS. Webshoppen kører fint, men jeg mangler mulighed for at kunne rette, redigere osv.

Jeg er særdeles interesseret og kan fanges på 61 387 782.

Klaus

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også meget interesseret.

Har i forvejen en hjemmeside til mit ene firma, som jeg ikke er imponeret af ifht rettelser osv og så har jeg flere ideer til nye web-sites, som jeg skal have sat igang.

Skriv til mig på j.linnet@mail.dk

Mvh
Jørgen

 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også meget gerne prøve at teste. Leder efter et godt nemt CMS, og vil gerne betale, det skal bare være muligt at kunne købe en multi licens.

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Kolt Hasselager
Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Til exellent:
Systemet er baseret på et medfølgende design, så det er ikke muligt at implementere det i en side du allerede har.

Til alle andre:
Godt at se der er så mange interesserede.

For at blive registeret til at teste, så skriv venligst følgende til mailen info@media-corner.net:

Navn
Firma
Hjemmesideadresse*

Herudover må i gerne beskrive jeres firma så vi har noget at vælge ud fra.

 

Ovenskriften må gerne være "beta-test".

* Har du ikke nogen hjemmesideadresse, vil vi under testen tilbyde et sub-domæne som i kan bruge, men dette vil blive slettet efter testen er færdig.
I har dog stadig ret til at få hjemmesiden gratis, når i får jeres egen hjemmesideadresse  

 

Vi skal i alt bruge omkring 10 testere

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)