Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop systemer?

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

I kan sagtens skifte til et nyere system.

OsCommerce er vi nok en hel del der er enige om at lægge i graven efterhånden - så der findes bestemt andre alternativer.

Den seneste Joomla baserede webshop vi sendte i luften var www.funkyskins.com og der er nu ingen fejl eller mangler eller noget som helst - tværtimod er der styr på SEO, SEF, Billeder, Betaling og alt præcis som der skal være - og som det nok kan ses så er man slet ikke begrænset rent designmæssigt på samme måde som i de fleste andre systemer - kan det tegnes, kan det laves.

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth!

Jeg vil bare gøre dig opmærksom på, at med min e-butiksløsning har du uden nogen omkostning mulighed for at afprøve et nyt shopsystem samtidig med at kunne beholde din nuværende webshop. Du vil bare lave et link til din nye webshop og lægge det ind på din hjemmeside. Når kunder trykker på linket vil den nye webshop fremvises i et separat pop-up-vindue. Afprøvningstiden er som sagt 3 - 4 måneder. Du kan til enhver tid i afprøvningsperioden fortryde din oprettelse eller du behøver ikke betale, når afprøvningsperioden bliver udløbet, medmindre du fortsat vil være kunde hos mig.

Chuuuuu

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med Ronni og i den grad uenig med Konrad. Joomla er et gennemtestet system, og de (uopdagede) fejl og mangler der skulle være bliver rettet løbende så snart de dukker op. Og netop friheden til valg af leverandører og hosting er en kæmpe fordel ved de opensource systemer.

Alternativt kunne du overveje en løsning som Magento, men brugervenligheden her er ikke så høj som hos for eksempel Joomla+VirtueMart.

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Har faktisk også selv kigget lidt på Magento som jeg blev anbefalet af en programmør jeg kender som mener det skulle blive fremtiden. Men vil da også lige kigge på Joomla. Men er der på nogen af disse mulighed for at "Afprøve" systemet? Så man kan se hvilke design muligheder man har, hvordan admin systemet fungerer osv?

Og lige for at få det på det rene - både magento og joomla kan vi bruge på vores dedikerede server ikk? Og hvad er prisen for disse systemer egentlig? Har søgt Magentos hjemmeside tynd, men kan ikke rigtig finde priser?

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thanh,

Jeg kan se du ikke modtager svar på dine indlæg, og vil lige give dig et godt råd. Jeg skal ikke udtale mig om dit webshop system, men din egen hjemmeside og præsentationen af webshoppen giver et meget amatør-agtigt indtryk. Førstehåndsindtryk betyder utrolig meget idag, og det vil være en god idé at give din hjemmeside en overhaling.

Mvh. Jeppe

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth!

Du skal i din overvejelse også tænke på, hvilket system det er bedst/nemmeste for dig at forstå.

Chuuuuu

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:

Såvel Magento som Joomla er open source og dermed gratis.

Det som man typisk betaler for er hvis man hyrer et firma til at klare opsætning, design og skræddersyning efter ens behov - men kan man selv klare det så er det altså gratis.

Magento har nogle problemer med skalering da det kræver relativt meget CPU kraft (pga. zend frameworket) i forhold til andre tilsvarende systemer - så det er en faktor der er værd at overveje.

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Thanh - Det er helt korrekt. Netop derfor jeg gerne vil kunne teste Magento og Joomla og se hvordan de virker. Dit shopsystem har desværre ingen interesse - ellers tak for tilbuddet.

Hvis det gør nogen forskel, så har vi udover det domæne som vores shop ligger på, også et andet domæne som måske kan bruges til at teste Joomla og Magento af på? Er dog ikke helt sikker på om det er noget man bare lige kan gøre uden hjælp fra en programmør? For skal vi først til at have ham ind over, kan det sgu næsten ikke betale sig længere.. (ifht. at få remake på den nuværende løsning)..

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hartz19!

Jeg vil arbejde på at få min hjemmeside redesignet og korrekturlæst så snart, når jeg har mulighed for det.

Chuuuuu

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni - Der var du lige hurtigere end mig :)

Hvilken en af Joomla og Magento vil du så anbefale? .. Og der blev nævnt noget med Virtuemart på et tidspunkt. Hører det sammen med Joomla?

Og hvordan var det man kunne komme til at teste systemerne?

Nu kan det godt være det her er et dumt spørgsmål. Men hvis Joomla og Magento er helt gratis - hvordan får de så penge ind? Men ellers så forstår jeg godt princippet med open source. Det er gratis - man betaler så bare når en programmør skal ind og lave individuelle justeringer. Håber så også at kunne skære ned på dem, ved at skifte til et mere "up to date" system som måske allerede har nogle af de funktioner og opsætninger som vi skal bruge. Og problemet med vores nuværende system er at jeg på ingen måder kan ændre selv det mindste i designet. Stort set alt skal ind over en grafiker og programmør..

Nu er vi så langt inde i det her, at i måske skal se den side der skal laves om og flyttes. Se den her.

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)