Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er et pakkefirma en god ide

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Der er mange der har der har internet firmaer hvor de sælger fra, men har ikke lagerplads og logistik løsninger.

er der her nogen der tror at Hvis jeg opstarter sådanne virksomhed at der er nogen der vil bruge denne løsning.

Har muligheden da jeg p.t er i besiddelse af en lagerbygning i nærheden af motorvej og tæt på færge trafik og storebælt.

Har også forbindelse til div. vognmænd her i blandt danske fragtmænd.

Vil da gerne havde lidt feedback om ideen

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en lille ændring til mit eget indlæg.

Ideen er at starte et lagerhotel, hvor der så også tilbydes pluk, pakning og forsendelse af vare for internetforretninger.

Firmaet vil havde til huse i vestsjælland. 

vores priser er ikke fastlagt 100% da internetforretninger selv kan vælge hvilke transpotør de vil bruge. Vi vil selvfølgelig vejlede med dette også.

er der nogle her på amino eller andre der vil gøre brug af denne service.

Håber at der vil komme nogle indlæg til dette om det er en god ide eller om den bare skal begraves og gemmes meget meget langt væk.

Selvfølgelig er jeg også frisk på et samarbejde.

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Desirée!

Har set flere tråde herinde hvor emnet har været omtalt, og osse en for nylig der søgte det du beskriver, men kan dog ikke lige finde den nu!

Prøv at søge lidt i indlæggene, så dukker der en del op om emnet.

Vh. Peter.

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

har set indlæggene og har faktisk set at jeg muligvis kan gøre det bedre, da min plan er at selv nye internetshops kan komme ind her.

sidder p.t og prøver at lave et forretnings koncept som vil spiseligt for alle.

vi ikke bare være et lagerhotel, men et lagerhotel med service, her tænkes der på at jeg også vil tage mig af retur vare.

Men kommer med mit koncept her senere da det ikke er 100% lavet inu for viste ikke om det var en god ide, men det ser det ud til*SS*

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er interesseret Big Smile

Jeg er dog i opstartsfasen, så der går lidt tid inden det bliver aktuelt.

Mvh Camilla

Te, kaffe og delikatesser på teacup.dk

Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange i Danmark, der tilbyder nogenlunde det samme (lagerhotel, opbevaring, handling). Dermed ikke sagt at idéen er dårlig eller ikke vil fungere, bare at du skal være opmærksom på om du har et kundegrundlag, der kan blive stort nok.

Dernæst: Hvem forventer du vil være kunder og hvad kan du tilbyde som andre ikke kan? Skal du selv have løn ud af det? Hvordan med bemandingen - åbningstider?

Lagerhal er også et vidt begreb. Er der sikkerhed? Varme? Aflåste rum eller pallelager?

 

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunde kredsen vil primært være internet forretninger.

vi kan tilbyde lagerplads, pakning og forsendelse. Kunden kan mail, faxe ordrene til os vi tilbyder og at vi kan tjekke bestillinger på kundes intershop hvis det ønskes. der vil være lagerstatus en gang om måneden. vi vil også tage os af faktura/orderesedelse skrivning.

vi tager os også af retur vare, hvis sådanne vil forekomme.

Kunderne vil og få mulighed for logo/tryk på sine kasser hvis dette ønskes.

der er sikkerhed i form af alarm og vagt, lageret er p.t koldlager med der kan komme varme. vi kan dele op i rum hvis man ønsker dette, der er også plads til paller. i form af "Højlager" da de bygninger vi har er flere haller.

Bemandningen vil være efter aftale også åbningstiderne.

hele planen kommer senere, da det er en ide jeg har puslet lidt med, men ikke rigtig fået gjordt noget ved det.

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har maser af millioner i ryggen, kan du måske opbygge en landsdækkende distribution af pakker, opbevaring som distribution, men du er oppe imod store aktører på markedet og er dømt til at mislykkes på forhånd.

Hvis du kun vil dække et lille bitte område, får du kamp om kørsel, for der er mange som er selvkørende og ikke kan tjene en lille årsløn på et stort arbejde.

Mange små kurervirksomheder er de sidste måneder gået konkurs, så lige nu er det ikke nemt.

Tænk dig meget godt om lige nu

mvh

 

 

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu var det ikke distribution, der tænkes på her men nærmere et lagerhotel, hvor vi også pakker ordre for kunderne.

ved godt at mange små transport/kurere har måtte dreje nøglen om.

Så tror at du har mis forstået min idé.

Så har tænkt mig om*SS*

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)