Køb et Amino Sponsorlink
Mange hilsner
Majbrit - Christobel
Børnetøj fra Christobel
Webdesign og hjemmesider | Online Backup | Vedligehold af hjemmesider
Dato: 6/1/2006 2:59:07 PM Forfatter: Michael Oxkjær Hvis du alligevel har kortbetaling på dit site, hvorfor har du så i det hele taget muligheden for bankoverførsel? At jeg har muligheden for bankoverførsel er den simple at der er mennesker i dette land, som ikke ejer et Dankort og så har jeg oplevet at nogle bruger bankoverførsel første gang, de bestiller, for siden at benytte Dankort.. De har måske oplevet eller tror at webshops svindler med dette.. Hvem ved, men sådan har det været i min butik... Og så har jeg også nogle bedsteforældre, som syntes at det er dejligt at de kan gå ned i banken og betale, for de kan ikke "hitte" ud af det med Dankort (siger de selv). Så hos mig er der plads til alle Jeg er som sådan ikke blevet snydt, men jeg syntes bare at jeg ville gøre opmærksom på problemet og hvis nogle så havde et godt "våben", så ville jeg da gerne høre om det... Men jeg kan se jeg gør de samme ting, som I også foreslår - og selvfølgelig kan der være nogen, som har glemt deres bestilling og bare rolig - jeg sender ikke politiet efter dem første gang, men sender en pæn reminder om at de har en ordre liggende
Dato: 6/1/2006 3:02:09 PM Forfatter: Allan ''Avalance''Mit råd: Send ALDRIG en vare, hvor der er valgt bankoverførsel, før du har set pengene!Måske undtagelsesvis hvis der er tale om en stor kendt virksomhed der ringer og spørger, men KUN hvis varen skal sendes til firmaadressen, som du selv kan tjekke.Jeg vil så komme med en lille smule erfaring hvad angår "store" kunder, og "kendte" navne... i min virksomhed oplever jeg som oftest, at mine "små" kunder (0 kr. - 3.000/4.000 kr.) betaler rettidigt, nogle endda før dagen... hvorimod det faktisk typisk er de større virksomheder (10K+) der nogle gange kan halte 2-3 uger bagefter med betalingerne...Som regel er det fordi de er langt mere bureaukratiske i deres opbygning, og betalingsvejen gennem administration, bogholderi, godkendelse, betaling er meget lang... (at de så ikke bare sætter processen igang når de modtager regningen og dermed har de 8/14 dage til at ordne det i, men først igangsætter det når betalingsfristen er nået, det fatter jeg nu ikke helt )Det var bare en comment om at man ikke nødvendigvis bare skal læne sig tilbage i stolen hvis en større kendt virksomhed ringer og fægter med armene... Dermed ikke sagt de ikke er gode at have i folden, for mange gange vender de gerne tilbage såfremt de er tilfredse, og ydermere har de jo gerne pengepungen i orden ;-)
Mangler du et gratis værktøj til at lave Fakturaer i?Opret gratis Dinero konto i dag
Dato: 6/2/2006 9:59:16 AM Forfatter: Martin Thorborg Grunden til at store virksomheder betaler for sent, er bestemt ikke bureaukrati. Det er en bevist strategi for at få bedre likviditet.
Stifter af startup virksomheden InspireAnalytics Inc. med base i Silicon Valley, Californien. Officiel launch i foråret 2013.