Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Start af selvstændig virksomhed

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Franchise & kæder - Få hjælp her"

Starbucks Danmark Franchis?

Side 7 ud af 7 (69 indlæg) « Første ... < Forrige 3 4 5 6 7
Amino-karma 22
Tilmeldt 4. jul 12
Indlæg ialt: 4

Decks88
Skrevet 04-07-2012 kl. 23:06

Hvorfor*

Amino-karma 1.047
Fra Helsingør
Tilmeldt 27. jun 11
Indlæg ialt: 243
Amino Plus
Peter Hohnen
Fra Gurrelund
Skrevet 03-09-2012 kl. 12:53

Det er ved at være en halvgammel tråd men nu kommer starbucks til DK uden for lufthavnen - men i en pudsig indpakning :-)

Da jeg var 12 år begyndte jeg at købe gamle møbler og symaskiner på svenske gårdauktioner og sælge dem til antikvitetshandlere i København – sjovt og lukrativt. Siden har jeg startet, drevet og solgt flere handels &  service virksomheder i Danmark og udlandet. Jeg synes service og kundetilfredshed er super spændende, og derfor har jeg opfundet et Barometer til at fastholde kunder og en persontæller eller kundetæller om du vil, til at registrere hvor mange der går gennem døren – men det er en hel anden historie. 

Amino-karma 14.422
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. mar 05
Indlæg ialt: 2.816
flag
Amino Plus Amino Ekspert

Peter Hohnen:
Det er ved at være en halvgammel tråd men nu kommer starbucks til DK uden for lufthavnen - men i en pudsig indpakning :-)

Starbucks har også shop-in-shop her i USA. De er i alle Target, og i rigtig mange Safeway. Så konceptet er meget udbredt, og det er nok den rigtige vej ind i DK.

Mvh Carsten

Stifter af startup virksomheden InspireAnalytics Inc.
     med base i Silicon Valley, Californien. Officiel launch
     i foråret 2013.

Amino-karma 1.532
Fra København
Tilmeldt 22. jul 10
Indlæg ialt: 338
Amino Plus
Kim Hjortholm
Fra Jivana
Skrevet 04-09-2012 kl. 10:13

Carsten Jacobsen:
Starbucks har også shop-in-shop her i USA. De er i alle Target, og i rigtig mange Safeway. Så konceptet er meget udbredt, og det er nok den rigtige vej ind i DK.

Helt givet at Starbucks har erfaring for at det virker med Starbucks i den type af butikker. Løser også problemet med at finde rigtige lokation med tilstrækkelig meget "traffik" + 17 Bilka butikker giver god profilering, hvis de senere vil ekspandere yderligere.

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Amino-karma 10
Tilmeldt 12. apr 13
Indlæg ialt: 3

ThomasTim
Skrevet 12-04-2013 kl. 07:55

Hej Alle

Er igang med at skrive bachelor om netop dette emne, så jeg ville blive rigtig glad hvis I vil besvare mit spørgeskema.

Det tager max 5 min og I har mulighed for at vinde tre flasker vin.

http://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=MGK4Z75FCPCJ

På forhånd tak

Hilsen Thomas 

Amino-karma 1.047
Fra Helsingør
Tilmeldt 27. jun 11
Indlæg ialt: 243
Amino Plus
Peter Hohnen
Fra Gurrelund
Skrevet 12-04-2013 kl. 18:07

Fint, er gjort - du må meget gerne publicere svarene herinde

Da jeg var 12 år begyndte jeg at købe gamle møbler og symaskiner på svenske gårdauktioner og sælge dem til antikvitetshandlere i København – sjovt og lukrativt. Siden har jeg startet, drevet og solgt flere handels &  service virksomheder i Danmark og udlandet. Jeg synes service og kundetilfredshed er super spændende, og derfor har jeg opfundet et Barometer til at fastholde kunder og en persontæller eller kundetæller om du vil, til at registrere hvor mange der går gennem døren – men det er en hel anden historie. 

Amino-karma 32
Fra København
Tilmeldt 11. apr 13
Indlæg ialt: 9

Starbucks har lavet aftale med Bilka og er ved at etablerer sig. Der er vist lige åbnet en i Bilka Fields.

Amino-karma 10
Tilmeldt 12. apr 13

ThomasTim
Skrevet 15-04-2013 kl. 10:39

Det er netop det samarbejde jeg analyserer :-)

http://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=MGK4Z75FCPCJ

Amino-karma 10
Tilmeldt 12. apr 13

ThomasTim
Skrevet 15-04-2013 kl. 10:40

@Peter Hohnen: Mange tak, det vil jeg gøre.

Side 7 ud af 7 (69 indlæg) « Første ... < Forrige 3 4 5 6 7

RSS-feed