Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

leverandører søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger leverandører / agenturer til levering af nye produkter til det polske marked

Vi er et veletableret handelsfirma som driver vores hovedbase i Poznan, Polen

 

Polen er et af de få lande i Europa som endnu ikke har mærket til den oppustede finanskrise som blæser ind over Europa.

 

Vi har i Polen ca. 38 millioner mennesker hvoraf de 7 millioner er det man kalder nyrige.

 

Vi er med nogle få produkter inde i ca. 650 butikker/landsdækkende kæder, vores planer går efter at vi i 2009 skal være synlige i over 1500 butikker i Polen, Tjekkiet samt Ungarn

 

Så kom frem hvis der er nogen iblandt jer der har noget at byde på

 

 

Med venlig hilsen

 

Henning Clausen

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henning

Hvis ure har interesse, så gerne mere info til mig, tak.

Venlig hilsen
Ole

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henning

Så du arbejder altså både med import og eksport i Polen (synes jeg har set et andet indlæg her på Amino, hvor du tilbyder produkter produceret i Polen til det danske marked). Spændende.

Det ville være vældig rart at vide lidt om hvad det er du/I i forvejen forhandler, og hvilke type forretninger I er i. Der er jo ingen grund til at prøve at sælge motorcykler i en barnetøjsforretning Smile

Hilsen Morten

Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

 

Ja det er spændende, vi prøver så vidt muligt hele tiden at lancere produkter som købes uanset finanskrise eller ej.

 

De butikker vi sælger ind til i polen, er butikker som svarer til Matas, Bilka, Føtex mm.

Vi har lige ansat 4 sælger mere som skal udvide vores polske netværk.

 

Så de produkter jeg søger efter er ikke en creme eller noget de i forvejen har 10 slags af på hylderne, nej det må gerne være specielle ting som og helst nyheder..

 

Vedr. det danske/nordiske marked, da tror jeg at vi ville kunne få stor gavn af hinanden

 

Som du jo nok har set så søger vi forhandlere til vores produkter, og det var produkter som du kunne tilbyde dine eksisterende forhandler

 

Vi har bl.a. El-barnevogne, 2,3 og 4 hjulede el-scootere, el-sækkevogne, el-dækvogne, el-kistetrækkere mm.

 

Alle nævnte produkter på nær el-scooterne er fra egen polsk/dansk produktion

 

Jeg er meget interesseret i at finde forhandlere i stort set hele skandinavien

 

Jeg håber at høre fra dig

 

Med venlig hilsen

 

Henning Clausen

hc@danagroup.pl

+48 509 516 235

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henning

Hvis du/I allerede har foden indenfor hos firmaer ala Matas etc., og du gerne vil have nyheder ind, så kunne du måske have glæde af at kigge på et produkt som www.headblade.com - et nicheprodukt til skaldede mænd.

Som du måske allerede er opmærksom på, så er vores importfirma AAimport stadig ganske nyt, og vi forhandler pt. ganske få produkter, da virksomheden delvist er overtaget fra et andet importfirma. Vi har dog planer om at lancere andre produktnyheder. Vi har allerede fundet nogen interessante produkter, men er hele tiden på udkig efter spændende og innovative nyheder, der lever op til vores slogan: "Gør livet lettere".

Du er mere end velkommen til at kontakte mig med henblik på et samarbejde. Vi er pt ved at få designet en ny hjemmeside og dertilhørende webshop, der forhåbentligt er klar jan/feb ´09, på både dansk og svensk. Vi vil efterfølgende fokusere på at udvide forhandlernetværket i Danmark såvel som Sverige. Måske skal vi også have nogle af jeres produkter med?

Hilsen Morten  

Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Ved du om de har haft succes med dette produkt?

Tilmeldt 13. Dec 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henning

Min kæreste er fra Polen, Krakow! Jeg er fra Danmark, og er lige blevet færdig som markedsføringsøkonom med mit sidste semester i Polen. Min kæreste er uddannet indenfor markedsføring og har stor erfaring bag sig i alt indenfor forretning.. Vi er nu i gang med at registrere en virksomhed i Krakow hvor vi gerne vil distribuere polske produkter til danske marked, samt søger danske samarbejdspartner til eksprt af Danske produkter til det Polske marked. Vi kan hjælpe jer med at skabe kontakt til det Polske marked, specielt i Krakow området! Vi tager vores arbejde meget seriøst. og hvis i vil kan vi godt  aftale at mødes. Men da vi er begge i Krakow lige nu, bliver det nok først muligt til Januar. Jeg vil dog meget gerne høre lidt om hvilke produkter i handler med osv..

 

Med venlig Hilsen

 

ALen Krisko

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)