Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De 10-15 bedste eksperter inden for SEO

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:
Nå, men jeg vil komme med lidt input alligevel. Det er rent baseret på, hvad jeg oplever her på Amino, på blogs og en smule i pressen. Den metode har jo den ulempe at der sagtens kan sidde nogle eksperter, som lever og ånder SEO, men ikke bruger energi på at dele deres viden. De bliver så komplet overset på min radarskærm.

Jeg tror Frank her, har helt fat i den lange ende.

Ydermere, så er søgemaskineoptimering ikke en eksakt videnskab, men derimod en række "best practices".

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael Køster Andersen:


En ekspert er yderligere en person, som, når vedkommende skriver indlæg, holder foredrag og på anden vis deler ud af sin viden, ikke keder de modtagere, der modtager hans viden. Man skal altså som modtager have en klar følelse af, at man faktisk bliver beriget med ny viden, når man hører nyt fra en ekspert.

Jeg faldt lige over det afsnit der. Er man kun ekspert hvis man er i stand til at formidle sin viden på en berigende og underholdende måde?
Der er mange eksempler på mennesker som er eksperter med stort e(phd osv.), som befinder sig på et så højt "vidensniveau" at de har svært ved at formidle deres viden til den almindelige seer, læser, tilskuer osv. De besidder en viden som er anerkendt og respekteret på deres område. Gør det dem "mindre" eksperter, at de ikke er i stand til at bringe deres viden ned på et lavere, mere formidlende niveau?

Lige et sidespring, i en interessant debat! Smile

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)