Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Dec 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger et regnskabsprogram, som afvikles som en online applikation.
Hvilke alternativer findes der til det udmærkede e-conomic?

 Det er vigtigt, at der er et ordentligt lagerstyringsmodul, således at der kan trækkes lister ud over varer, som skal købes hjem (negativ beholdning) og ligeledes at man kan lave kørsler over ordrer, som kan leveres.

Derudover skal systemet kunne snakke sammen med øvrige databaser via API.

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv at få opsat en demo af økonomisystemet Saldi, som du kan læse mere om her: www.saldi.dk

God fornøjelse

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Må man spørge?

Hvorfor...er du utilfreds med Economic?

Tilmeldt 21. Dec 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Tak for jeres svar.

Jeg er overhovedet ikke utilfreds med e-conomic. Jeg er i øjeblikket ved at undersøge markedet med henblik på at træffe beslutning om, hvilket system vi skal anvende fremover.

Derfor er det vigtigt for mig at få et dybere kendskab til de forskellige systemer, netop for at det met optimale for os, kan vælges første gang.
Det er ikke et spørgsmål om at spare nogle få kroner pr. måned. Men for at undgå en masse ekstraarbejde ved en eventuel flytning af data, nye opsætninger og integrationer på et senere tidspunkt, hvis det viser sig, at det valgte system ikke kan leve op til de ønsker, vi har.

Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Jeg syntes du skal give det udemærket Mamut en chance se link www.mamut.dk

Det kan håndtere alle dine ønsker.

Jaykay

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Henrik

Der må da være mange revisorer der ved en masse om regnskabsprogrammer... De må da vide hvad der findes af muligheder derude... ;o)

Jeg er selv super tilfreds med e-conomic og har derfor ikke haft behov for at finde andre løsninger.

Mvh. Charlotte

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg vil gibe jaykay fuldstændig ret med hensyn til mamut - du kan integrere dit salg i webshop i Mamut med Datalink så alle dine ordre automatisk bliver importerer ind i mamut - det vil spare dig for en masse arbejde

har du lyst til at tage en dialog omkring Mamut kan jeg give dig nogle hint - skriv mig en PM...

Scandi Euro

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det vel også et spørgsmål om hvor meget at man vil betale for et program, e-economic er jo et billigt program at have kørende.

Men de ting at du efterspørger de kan sagtens laves i C5 og sikkert også i Light udgaven, vi gjorde brug af de ting da jeg arbejdede med udgaven. Det er dog en anden pris at starte op med dette, specielt hvis du vil have lavet en masse tilretninger.

Hilsen Anne

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg glemte lige at tilføje at det ikke er en online applikation

Fra Hobro
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også lige slutte mig til denne debat Smile

Kender ikke ret mange som skrifter fra E-conomic - kender derimod mange som skifter til E-conomic!

Hvis du allerede kører med det, så overvejer hvilke tiltag/handlinger du kan foretage/udføre anderledes i E-conomic. 

Personligt synes jeg ikke du skal skifte, men det er bare min holdning. 

Jeg har oprettet omkring 50 databaser i E-conomic og har aldrig nogensinde været i tvivl mht. om det var det rigtige program at bruge. 

/Christian

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)