Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Acer Aspire One A150-X

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig kan en netbook ikke erstatte en stationær.

Men de er skisme lækre når man skal have en høj grad af mobiliet.

Ps. jeg ville aldrig lade en laptop erstatte mine stationære arbejdsstationer - men jeg vil 100 gange hellere bruge en aspire one end min 17" acer travelmate når jeg er på farten.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronnikc

Jeg har det på samme måde som dig!

Den skal bruges en del i skolen, hvor jeg skifter lokale mange gange i løbet af en dag! Der er det virkelig rart at den er lille og let!

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det som der især imponerede mig fra start da vi testede dem på laptopworld var fakisk tastaturet - og så de 5-7 sekunder boot up tiden var på linux modellen, dog så har jeg noget software som kører på windows så jeg endte op med en windows xp version istedet. Men hvis du kan klare dig rent softwaremæssigt på linux versionen (og husk du kan smide en anden version af linux på f.eks. Linux One, Ubuntu Netbook Remix m.f.).

Har en Aspire One 160GB 1GB Ram og Win XP og har en magen til med indbygget 3g modem på vej med posten.

MSI Wind'en har lige en tand større skærm og kan fås med 2GB ram så hvis du er lidt mere ram afhængig var det måske et bedre valg - men Acer Aspire Onen kan langt hen ad vejen klare alle de krav som der stilles til noter, net og mobilitet.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni og Peter,

er meget enige med jer om at de fleste netbooks, hvis ikke alle på danske marked er fede. Det er også lækker med mobilitet, og en rimelig ydelse til de små penge som det drejer sig om her (uagtet at 3.000 kan være mange penge for nogle).

Det jeg argumenterer for er, at hvis man søger ultramobilitet, så giver devices i 12" stort set den samme størrelse, men langt mere ydelse. Det er i mine øjne "true mobility" (ved ikke hvorfor det lige skulle være engelsk), for så får man en kraftig maskine, der også er nem at fragte rundt, og kun vejer ca. ½ gang mere. (med forbehold for at nogle vejer en smule mere).

Når folk læser denne tråd fremadrettet får de lidt forskellige vinkler, og så kan de jo vælge den vinkel der passer dem selv bedst ;)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Nu har jeg så anskaffet mig svinet, og jeg skylder da lige at fortælle min egen mening!

Indtil videre har jeg beskæftiget mig med tekstbehandling, musik og surfing og jeg må sige at jeg er imponeret! Jeg synes det er imponerende hvad man kan få for 3000...

Og så er det jo sindsygt lækkert at den er så lille og handy!

Godt nytår!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)