Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af stiletter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har i noget tid fuldt med her på amino, og finder mange af de emner der skrives om, rigtig interassante. Jeg er nu selv komme i den situation at jeg vil afprøve mine egne ideer.

Jeg søger en leverandør til levering af stiletter og højhælede sko. Jeg vil som en start prøve at få det til at fungere ved hjælp af dropshipping da jeg endnu ikke har fået fået lageret færdiggjort endnu. Hvis der er nogen der lige kender nogen som man eventuelt kunne kontakte for videre information vedrørende sådanne salg, ville jeg blive meget glad.

Hvis nogen kunne tænke sig at kommentere min idé er de meget velkomne, som sagt er jeg kun i begynder fasen og det er jo alt sammen meget spændende.

Med venlig hilsen

Martin Værum

Fra Saigon
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg er abejder som agent mellem Viet nam og Danmark . jeg kan skaft alt om produktion i Vietnam og produkter efter Jeres design og efter Jeres ønsker. er du interesse velkome til kontakt mig på tlf. 2221 9254 eller skriv til mig  tnnmdk@yahoo.dk

Tien N.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tien N.

Jeg er på udkig efter leverandøre der handler med stiletter. Og evt. nogle kontakter. Ved ikke om i kun producere produkter som man selv medbringer eller om i også har jeres egne?

Med venlig hilsen

Martin Værum

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)