Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3d

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Søger en person der kan lave en 3d figurer af et mindre produkt som skal bruges til fremvisning.

Produktet indgår i young enterprise konkurrencen, og fremvisningen skal ske i denne konkurrence.

Budgettet er forholdsvist stramt, men indtil videre er alt relativt.

 

Kom gerne med gode bud og løsninger.

 

Mvh Dircho

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dircho

Vi har en 3D grafiker siddende, men er dog ret booket, hvad er tidshorisonten og hvor kompleks skal figuren være?

Fra Chaing mai
Tilmeldt 27. May 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Figuren skal være klar til fremvisning i midten af Januar.

Figuren er ikke specielt avancerede, men er forholdsvist lige til. Det drejer sig om ganske få "plast-emner", der skal sættes sammen og som skal kunne fremvises hvor den drejer rundt over en kanon, som ved diasshow.

Er det noget du kan klare Henning? - og i givet fald til hvad pris.

Bigguyxl, har du nogle tidligere eksemplar man må se?

Har mulighed for at tegne en ca. skabelon til den i paint eller andet, da den som sagt ikke er særlig kompleks.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dircho

OK, det er nok urealistisk at nå, lige som det ser ud i øjeblikket. Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Henning: Det var en skam. Men sådan er det jo. Tusinde tak lykkeønskningen.Smile

 

Bumper lige tråden, og håber på at flere har et tilbud. Figuren er ikke så kompleks og vil sige med min lille viden inden for området, vil jeg tro det kan laves på en 1 time eller 2. Håber på nogle tilbud. Desuden støtter i en god sag, i et par unge iværksætter som kæmper med i YE-konkurrencen :)

 

Mvh Dircho

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dircho

 

Muligvis kan jeg klare projektet, kan du ikke lige komme med nærmere info? Jeg forstår ikke helt det med den skal dreje rundt på en kanon?

Skal det være en animation, eller bare fx. en .jpg fil?

- David

Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg mener med at den skal kunne dreje rundt. Er at det skal være en animation i 3d, hvor man kan få den til at dreje rundt (enten halvt eller helt), som viser figuren fra alle sider. Det skal så kunne vises på en eventuel kanon/projektor.

 

Info:

Der skal laves 3d af en speciel knagerække/stumtjener, som egentlig har nogle simple linjer.

 

 

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Dircho

Har du emnet fysisk, og hvor i landet er du placeret?

Skriv lige noget kontaktinfo, så lad os lige tales ved..

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ikke du vil skrive din email her, så send mig lige en PM - er sikker på jeg er manden du vil i kontakt med for at få lavet dine emner - jeg har erfaring med flere metoder at gengive emner i 3D på, samt har udstyret til rådighed ;-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)