Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LOUIS VITTON TASKER IMPORT SØGER NOGEN SOM KAN HJÆLPE MIG!!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 03:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv tasker købt i Kina ved store butikker, kan sagtens være falske alligevel. Mange mærkevarer er faktisk også noget dyrere i Kina.

Der har lige været en stor sag med et eksklusivt varehus der solgte tasker, de viste sig nemlig at være falske, selv om de kostede 6-10.000 Kr. (I Nanjing i Kina)

Der er ikke en nem genvej til den slags tasker, så skal det være inden for EU og i sidste ende er det altid dig der skal bevise at de er ægte.

Fra København
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, for svaret jeg er klar over det!.- mvh. Stina.

Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 02:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Stina

 

Du kan ikke købe Louis Vitton tasker da LVMH kun sælger deres L.V produkter via deres egne butikker. På denne måde ved du som forbruger at L.V produkter er FAKE hvis du ikke har købt det i en L.V butik. Så hvis du får produktet tilbudt kan du være 100% sikker på at det er FAKE.

Så du må nok finde et andet mærke....

Du kan jo selvfølgelig også bare kontakte LVMH i Paris og hører om du kan købe nogen tasker men du får nok et pænt nej. 

Fra Chaing mai
Tilmeldt 27. May 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 03:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

LV Selges ogsaa i almindlige butikker men de skal godkendes af LV inden de faar lov

 

Mvh

 

Personal-silver.com

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs nu hva Casper skriver. LV sælges kun i deres egne butikker og varer der kan skaffes andetsteds fra er fake. Så er der ingen kvittering fra en LV butik er varerne ikke ægte. Så du skal kigge dig om efter et andet mærke Stina for det her er mission impossible.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tvivler også stærkt på at det findes i andre butikker, den i københavn er med dørmand og låst dør medmidnre man skal ind/ud, større sikkerhed end din bank har ;-)

Fra København
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

VENNERE SLAP NU LIGE AF JEG ER IKKE DUM!!! JEG HAR FORSTÅET JERES HENSIGTER!! DER BLIVER IKKE KOMMENTERET MERE PÅ DENNE ARTIKEL. MVH: STINA.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)