Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

smykkedesigner

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 28. Feb 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

vi er et nystartet accessories/smykke firma, vi har de rigtige forbindelser til produktion i Kina og Thailand, men mangler en free lance designer.

Vi søger er en designer der har fingeren på pulsen og som samtidig kan overføre det til kommercielle ideer.

Vi har i dag b2b salg, ydermere er vi ved at åbne webshop, med henblik på salg af egne design.

mvh

Fund of finery

 

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad koster det at få lavet sit logo som manchet knapper el. lign?

Tilmeldt 28. Feb 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

mener du skal tage fat i et profil gave firma, de er bedre til sådan en opgave, men tak for feedback

Fra København SV
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Hvilken type accessorires/smykker udvikler I? - altså hvem er Jeres målgruppe og hvad er stilen?

Fra Chaing mai
Tilmeldt 27. May 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har masser af smykker hvad siger du til dem  de er total unikke

Mvh

www.personal-silver.com

Tilmeldt 28. Feb 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

P.t. samme stil art som

- Krantz und Ziegler

men søger efter nye ideer til et mere unikt concept, som stil/prismæssigt rammer bredt.

Hvad er din stilart og er du pt i gang med at designe ?

mvh

Nis

Fra København SV
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nis!

Min stil er overvejende enkel men stadig original, da jeg mener det simple oftest står stærkt frem, når man kredser for detaljerne og samtidig udfordrer det traditionelle.

Pt. arbejder jeg for en kunde, hvor jeg bruger det meste af min tid på at udvikle make-up display til forretninger. Dog har jeg tidligere igennem min uddannelse arbejdet med udvikling af meget differentierende produkter, herunder eksempelvis højttaler, møbler og aktiveringslejetøj til børn. Udviklingen har omfattet alt lige fra skabelsen af ide og koncept over design, konstruktion og markedsføring, hvor jeg også arbejder med de økonomiske og miljømæssige aspekter. Min fokus er vedvarende på slutbrugeren og dennes krav, behov samt ønsker, som også kommer til udtryk igennem analyse/undersøgelse og følgende vurdering af markedet, konkurrenter og segmentet.

 

Jeg fremsender gerne min portfolio til dig, så du kan se hvad jeg har beskæftiget mig med.

 

De bedste hilsner

Marianne

Tilmeldt 28. Feb 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Marianne,
 
Tak for dit svar.  Vil blot gerne vide om du har nogen erfaring som smykkedesigner ?
 
MVH
Nis
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nis

Af ren og skær nysgerrighed - hvilket webshopsystem har I valgt, eller er der ikke faldet et valg på ét endnu?

Se gerne: Sydkom WebSHOP

 

Tilmeldt 28. Feb 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

 

vi har ikke lagt os fast på det endnu, men vil da lige checke dit link

 

mvh

Nis

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)