Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit nyeste projekt.....

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 12 person

  Jeg vil herved indvie Jer i mit nyeste projekt - og forhåbentlig det som bliver det mest langvarige:



Hvis alt går efter planen, lanceres det i slutningen af maj 2009 - og jeg kan ikke med ord beskrive hvor meget jeg glæder mig Big Smile.

/Jesper

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person
Det ligner et projekt der giver en del overarbejde og sene arbejdstimer, men det giver sikkert også et kanon udbytte - som skattefar ikke kan tage nogen andele af.

Stort tillykke :)
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Jesper, tillykke med det nye projekt. Har du lavet en god forretningsplan? Og er banken med på idéen, eller har du fundet en investor?

Jeg har kørt et lignende projekt nogle år, men det kører desværre stadig med stort underskud. Jeg forventer tidligst at det går break even efter ca. 18-20 år, hvilket er en lang tidshorisont. Heldigvis har jeg en sød medinvestor.

Vi har outsourcet en del af den daglige drift hvilket jo også er en væsentlig udgift, men det er nødvendigt for at frigive tid til de overskudsgivende aktiviteter.

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper

Du får 5 stjerner af mig for dit "fede" indlæg - og et scanningsfoto af den lille nye - [:'(]

Held og lykke - tak fordi du deler det med os Aminoer

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Allan.:
Jeg forventer tidligst at det går break even efter ca. 18-20 år,

Jeg har to projekter kørende på hhv 13. og 17. år, og der er ingen tegn på overskud i nærmeste fremtid.
Tvært imod er der en tendens til øgede omkostninger og faldende indtægter i begge projekter.

Alligevel er jeg sikker på, at Jespers projekt bliver udbytterigt, for som én af mine venner sagde:

"Jeg kender ingen, der har fortrudt, at de fik børn. Men måske ville man fortryde, hvis man ingen fik..."

Tillykke til Jesper.

mvh Hans

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Norbøll:
Jeg vil herved indvie Jer i mit nyeste projekt

Kære Jesper

Et kæmpe tillykke med dit/jeres nye projekt - Hvis der er noget jeg kan hjælpe dig eller din med-stifter med, så siger du bare til.

Hold os opdateret Yes

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan.:

Hej Jesper, tillykke med det nye projekt. Har du lavet en god forretningsplan? Og er banken med på idéen, eller har du fundet en investor?

Jeg har kørt et lignende projekt nogle år, men det kører desværre stadig med stort underskud. Jeg forventer tidligst at det går break even efter ca. 18-20 år, hvilket er en lang tidshorisont. Heldigvis har jeg en sød medinvestor.

Vi har outsourcet en del af den daglige drift hvilket jo også er en væsentlig udgift, men det er nødvendigt for at frigive tid til de overskudsgivende aktiviteter.

Hej Jesper (og Allan + øvrige)

Jeg har fire i alderen 4 til 17 og der er ikke udsigt til det nogen siden kommer i Break Even. Men det er nu skønt med et par små barne arme om halsen til en krammer.

Glæd dig trods de dårlig ods, for et fornufdig afkast af projektet... Det kommer på anden vis.

God jul til jer alle og lykke til i det nye år.

Thomas Bonde

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke, Jesper - ser først din tråd nu. Hvor er det spændende! Håber vi stadig ser dig til diverse fredagsbarer alligevel. Hmm, måske vi burde få gang i en FØR maj? Stick out tongue

~
Anja

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke Jesper, det bliver super for jer.
Husk at læse bogen "God nat og sov godt" den er guld værd :-)

Dbh Martin

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

  Tak for diverse lykkeønskninger Big Smile.

Ja, vi bør i det hele taget snart se at få gang i noget Amino-bar igen. Det er jo ved at være et stykke tid siden sidst.

Omkring "God nat og sov godt", så har vi (undertegnet og dennes kone) faktisk lige lånt bogen af nogle af vores nære venner, der for et år siden fik en dejlig lille datter - og som netop har meget glæde af bogen.
Det med at kunne få børnene til at sove er faktisk en af de største bekymringer jeg har haft indtil videre. Det skyldes nok at jeg selv kan huske hvor mange kampe mine forældre havde med mine to mindre søskende. Min værste erindring omkring dette var min mindste lillesøster, hvor min far eller mor sad hver aften og læste godnat historie for hende indtil hun sov. Hvilket nogen gange kunne tage timer. Og det skete så også ofte at hun så vågnede igen kort efter, og så kunne de begynde forfra igen....

Så jeg håber virkelig at bogen kan hjælpe os. Men det vil tiden jo vise om en 6 måneders tid.... Tongue Tied

/Jesper

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)