Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kommentarer til min hjemmeside

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay, ved ikke helt hvordan jeg ville gribe det an, men noget du kan slå på senere i hvertfald: helt ny opførte lejligheder. Men er der ikke nogen billeder af den lejlighed du besigtide inden du købte? Eller noget i den stil? Tror virkelig den er svær at sælge uden .. :-(

 

Under links; Synes du skal sikre dig det er relevante links... ikke noget med tvangsauktion og så skriv en par linier eller to om hvorfor du linker til netop den sie...

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Stavefejlen er rettet .... og du er velkommen til at bruge det.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Et par detaljer jeg lagde mærke til, da jeg browsede sitet:
Logo: Få cygnets forslag på ASAP. :)
Billeder af byggeriet: Få for guds skyld beskåret http://www.bulgarienholiday.dk/Bulgarien%20April%202006%20073.jpg-for-web-normal.jpg, så man ikke kan se et porta-potty i hjørnet. ;)
Du bør forklare hvad man kan forvente, når man kommer der ned. Billederne viser en byggeplads og personligt ville jeg slet ikke være tryg ved at booke en uge i et hus, hvor jeg risikerer at blive vækket kl. 7 af friske mænd med betonblandere og trykluftsbor. Er hele byggeriet færdigt når du påbegynder udlejning, eller er det kun "din" sektion? Er der ryddet op og pænt?
udlejningssiden bør du skrive "udlejet" på mindst en uge og skrive "reserveret" ved 3 - 4. Skriv at man kan henvende sig hvis man vil i kø i en reserveret uge. Personligt føler jeg mig som en pionér, men grænsen går godt nok ved mine ferier - jeg tør ikke være den første, der lejer et nybygget hus, så få det til at se ud som om der er rift om det. :)

Held og lykke med projektet, du lyder utroligt entusiastisk omkring det, og det alene kan ofte sparke projekter rigtig godt i gang. :)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Brian,

Din side skal sgu nok ende med at blive cool med alle de gode råd!

Men burde siden ikke hedde bulgarianholiday.dk - når Bulgarien efterfølges af et engelsk (holiday) ord bør Bulgarien vel også skrives på engelsk, altså med A istedet for E (Bulgarian) ???

mvh Carsten
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Så jeg har fået skiftet logoet ud og ændret diverse kommentarer omkring menupunkterne!

Prøv og se om det ikke har hjulpet...

 

Carsten --> Det er svært om det er den rigtige domænenavn, men da siden henvender sig til danskere, holder jeg mig til denne stavemåde, selvom det bliver en blanding af engelsk og dansk!

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Menuen hoppe lidt til højre på undersiderne i forhold til forsiden. Måske du også burde lave to links ved hvert menu punkt. Synes det er synd der kommer den linien mellem pilen og tekst linket. Altså den orange streg der, som kommer pga. din spaces. Du kan evt. droppe mellem rummen og i stedet lave selve knapperne lidt brede med en gennemsigtig baggrund. Og derved stådig får lidt mellemrum. Men det har ellers hjulpet en del ...

 

Tilføjelse - gør logoet klikbart, mange forventer man kommer til forsiden ved klik derpå...



Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Stor forbedring i forhold til første udkast - held og lykke med projektet

mvh Carsten

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/28/2006 5:21:17 PM
Forfatter: cygnet

Tilføjelse - gør logoet klikbart, mange forventer man kommer til forsiden ved klik derpå...



Done!
Jeg arbejder videre på menubaren og justeringen af denne og ændringerne med hensyn til link!
Har indsat betalingsbetingelser nu, det synes jeg manglede lidt før.

Tak for kommentarerne indtil videre...

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Få forresten lavet nogle flyers og sæt op i de lokale supermarkeder osv.

Evt. være fræk og lav en konkurrence om den ene uge og få de lokale aviser til at skrive om det og dit projekt.... det er jo ikke mange uge der skal sælges men kræver folk få kendskab til siden ....

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Den med at forære en uge væk, havde jeg overvejet...
Må nok hellere arbejde videre med ideen!

Jeg starter lige ud med en adwords kampagne og ser om det ikke øget antallet af besøgende, ellers må jeg prøve noget offline markedsføring

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)